stakars Eivind

lille assa 75

Forumet er livet
Dette er andre gangen Eivind kommer hjem fra barnehagen med bitemerke.....

I går når pappaen kam hjem med ham fra barnehagen sier han: "se på kinnet hans" og der lyser det et rundt merke over hele det ene kinnet..vi kan telle tennene som har laget merket...

dette er andre gangen det skjer...første gang såg de hvem det var, men denne gangen fikk de ikke med seg hvem...han var sammen med to andre inne på et rom og lekte, så begynte han å grine og så oppdaget de bitemerke....

dette er unger mellom 1 og 2 år (Eivind er yngst), problemet er vel at enkelte unger bare biter uten noen grunn, vel denne gangen vet jeg jo ikke hvaEivind hadde gjort, men første gang hadde gutten som gjorde det bare godt opp til Eivind og bitt....de lekte ikke sammen en gang....

liker ikke så godt unger som bare biter for å bite.....

Stakars gutten min.......

stakkars deg Eivind ingen her inne som synes du fortjener litt trøst....[:(]

uffda stakkar eivind[:(] sender en trøsteklem[:)]

Stakkars lille Eivind!!!Dårlig dårlig gjort av de andre ungene[:@]
sender deg en trøste klem...

Har opplevd det samme selv og det er ikke noe gøy, til slutt ville ikke dattra mi gå i barnehagen!!!
Stakkars lille Eivind, håper han slipper det der flere ganger!!!

Huff, stakkars han. [:(]

ORIGINAL: Linda76

Har opplevd det samme selv og det er ikke noe gøy, til slutt ville ikke dattra mi gå i barnehagen!!!
Stakkars lille Eivind, håper han slipper det der flere ganger!!!

jeg og to ganger er mer en nok!!!

Uff... Dakar liten! [:(]

Det er vanskelig det der... Hva sier de i barnehagen? Er det forresten samme unge som bet??? I så fall må de jo følge ekstra med på den ungen!

Trøst deg med at han tåler mye.... Og klager han ikke, trenger han sikkert ikke å bli minnet om det. Liten trøst, jeg vet... For det burde jo ikke skje.

~Maja~

Stakkars Eivind. Er så vondt å bli biten[X(]

Back
Topp