Stakar jenta mi...

Snartfire

Glad i forumet
Emilie ble bitt av den ene hamsteren våres i kveld...[:(] Fossblødde å hylgrein.. Men gikk fort over. Va ganske dypt bitt og da, men går fint nå.. Tok på et plaster på den lille fingen. Nå ligger hun og sover så søtt..[:)]

ORIGINAL: Tusull

Uffa...[8|][:)]
Sebastian får seg en lusing i ny og ne av katta her.. Han følger etter hu, og er ikke nådig når han først får tak, og det straffer seg..[8|] [:)]

Hehe... Er morsomt og da, men fikk bare så vondt i mammahjertet.. Ja, har katt her og, men hu er så lat at hu gidder ikke bry seg om Emilie.[:D] Men hamsterne derimot...mmm... nam, noe å tygge på...![8|]

ORIGINAL: emilie_sin_mamma

Emilie ble bitt av den ene hamsteren våres i kveld...[:(] Fossblødde å hylgrein.. Men gikk fort over. Va ganske dypt bitt og da, men går fint nå.. Tok på et plaster på den lille fingen. Nå ligger hun og sover så søtt..[:)]

ehhhh. Bør du ikke ta ho til lege når ho har blitt bitt til blods? I forhold til stivkrampe??

ORIGINAL: snupsidupsi

ehhhh. Bør du ikke ta ho til lege når ho har blitt bitt til blods? I forhold til stivkrampe??

førsta eg og tenkte på...

ORIGINAL: malien

uff..stakkars liten!!! [:o]

ORIGINAL: snupsidupsi

Så lenge snuppa har fulgt vaksinasjons programmet så trenger man ikke lege tilsyn,
kun observasjon i forhold til at det kan gå infeksjon i såret.

Har nettopp hadd den runden med lege etter Emilien min ble bitt av chinchillaen.

Tenkte nå på det jeg og med en gang, så ringte til pappan min (er ambulansesjåfør). Han sa at så lenge hun blødde så kom nok bakteriene ut. Måtte bare følge med om det ble rødt rundt såret i tilfelle betennelse, som astra sa[;)]

Det går fint med henne ja, men ser at hun er rød rundt bittene. Venter å ser det ann til i morgen om det blir bedre.[;)]

Back
Topp