Stabilisering av hormoner etter en abort

Blue_

Gift med forumet
Hei dere :)

Hadde MA i juli. Tok 12 uker før tr kom tilbake. Og jeg har hatt én syklus etter det. Er nå i pp2...

Fikk påvist litt lavt progesteron på blodprøver tidligere... Og har hatt en temp som svinger fælt, med lav stigning etter EL.

De siste ukene har jeg vært helt hinsides trøtt og har fått mange kviser. Jeg sover forbi alarmer, sover på dagen, kvelden... Og er like trøtt! Og ser altså ut som om jeg er tilbake i puberteten... Hadde jeg vært dpo, ville jeg tenkt preggers. Men jeg er ikke der helt ennå... :)

Så langt denne syklusen har tempen min vært mye mer "rolig".

Kan alt dette være tegn på at kroppen stabiliseres?
Andre som har hatt det sånn? Eller har erfaringer?

Siden du leser dagboka mi vet du jo litt om hvordan det har vært med meg, selv om det har vært annerledes enn med deg. Hadde jo hormonkrøll helt frem til oktobersyklusen (mistet i midten av juni). Så det tok jo sin tid. Jeg tror jeg er i gjenge igjen nå, selv om syklusen har endret seg litt i lengde (lengre nå).

Jeg har også hormonkrøll. Ikke vært hos legen enda, men har fått fryktelige lange lutealfaser.

Siden du leser dagboka mi vet du jo litt om hvordan det har vært med meg, selv om det har vært annerledes enn med deg. Hadde jo hormonkrøll helt frem til oktobersyklusen (mistet i midten av juni). Så det tok jo sin tid. Jeg tror jeg er i gjenge igjen nå, selv om syklusen har endret seg litt i lengde (lengre nå).

Mhm... Selv om det utarter seg forskjellig så er det interessant å høre hvor lenge kroppen kan påvirkes av en abort....

Jeg har også hormonkrøll. Ikke vært hos legen enda, men har fått fryktelige lange lutealfaser.

Interessant å høre hvordan man kan påvirkes i etterkant...

Lange da?

De siste tre har vært 16-17 dager. Har alltid hatt 13-14 dagers lutealfase, både før og etter fødslene med de andre barna. Jeg har tempet, så EL-dagen har vært sikker.

Back
Topp