Staaaakkars gutten min!

Kaizer

Forumet er livet
Kjennes ut som om Sebastian får to jeksler må... Håper bare de kommer fort for han er pyton å ha med å gjøre nå! Særlig om natta.... [&o] I natt prøvde jeg dentinox + hevet sengen men tilslutt ga jeg en paracet og da fikk vi sove 3 timer før det begynte igjen! :)

Klumpene er ganske store, noen som har erfaringer med hvor lang tid det sånn ca tar? Og ikke si ei uke....!!! [;)]

Jeg kan svare: UKERRRRRRR! Den ene avløser den andre! Kjør på med paracet før han skal legge seg! Det og Dentinox er den eneste kuren som virker her i hus [&:]
Føler intenst med deg! Det er ANTIMORRO med sinte tanngutter!

Her jekk d bare ca 5 dager før den va ijennom:)
Men så har du begynt å få 2 t:p

Tørr nesten ikke svare jeg da, for her begge jekslene oppe tatt ganske lang tid [&o] Krysser fingrene for at de kommer fort opp hos dere da [:)]

Gaaaah! Svarene jeg fryktet ja.... [&o]

Han er snill og god (litt sutring blir det jo) på dagtid, det er nettene som er grusomme!!! Får bare blir flink til å gi paracet, de kan jo får tre i døgnet. Kan jeg gi to om natta tro? Blir ikke for kort mellomrom...?

Det samme er det her... men han sover om natta men vokner veldig tidlig.. Å er kjempe sur å grinete...[&:] så håper de kommer ut snart[:D]

Back
Topp