Sta, stolt og VOND

Stredet

Elsker forumet
I går fikk jeg dratt med meg gubben på IKEA, og DET er ikke hans favoritt sted og trave rundt på [:D]
Men fruen SKULLE ha nye kommoder til soverommet + evt en kommode til lille bebisen. Det ble med kommoder til mamma'n og pappa'n denne gang da.
Vel hjemme var jeg super-ivrig etter å komme igang med å montere, rydde soverommet og gjøre det fint.
"Jada skal hjelpe deg jeg, skal bare...."

BARE GLEM DET! JEG KAN SELV!!![>:]( hva da trass? [:D])
Vel flinke fru stredet skrudde, hammra og mekka hu, krøp rundt, løfta og ordna! Og vips 2 nye kommoder på plass.

MEN fy fa... så vondt det gjør i rygg og bekken i dag [:(]

PS! Soverommet ble fint da [:)]

Uff da! Må passe på kroppen, må vite!!!  Men moro med fint soverom da, tenker jeg. [;)]

Holdt på sånn selv for et par uker siden jeg... Hadde fri fra skolen, og ble hjemme og rydde hus, støvsuge, shine kjøkken, vaske vinduer (utenfra), tørke støv og vaske klær... Kjempeflink og kjeeeempesmart... [8|]

Hadde så vondt i ryggen og bekkenet at jeg ikke klarte å løfte beina mine når jeg gikk rundt i huset på ettermiddagen/kvelden. Måtte subbe med beina for å komme meg av gårde. Hehe, passe på kroppen må vite- my ass...! [8D]

Ble veldig fint i huset da! [;)]

hmm, ja skal bare..... den er velkjent gitt [&:]  jeg har venta på at ting skal bli gjort siden jul - men nå i har mamma vært her noen dager og hun har virkelig stått på å gjort ting som andre skulle ha gjort.

ellers når det gjelder monteringer, oppussing osv så har jeg bare innsett at skal det bli gjort så må jeg gjøre det sjøl..... og bare jeg får bytta ut bilen så skal nok mor reise på ikea traske rundt og fikse her hjemme ja[8D]

Ja sant!
Skal flere turer til Ikea her også før lille knotten kommer ja.
Til mannens store fortvilelse så bor vi bare 5 min fra [:D]

så flink du er då[:)] akkurat som meg det der-skal ting gjøre så skal det gjøres no[;)]

Flink du har vært da tuppa!! Moro med Ikea.. Når tingene er på plass vel og merke [>:][:D][:D]

Du er like sta som meg du! SKAL KLARE SJØL! [:@]

Men så blir det som regel bra da.... [:D]

Ja ikke sant! Vi junitupper VIL OG KAN og resultatet rocker!!!

forstår den skal gjøre sjøl.... he he
du var jo flink, men fy forde...
du skal ikke gjøre sånn du får vondt av...

Back
Topp