St. Olavsjenter! :)

gulfresie

Forelsket i forumet
Julibarna2014
Vil ikke dere fortelle meg (og andre som skal starte opp der) litt om hvordan det er på st olavs? Vil vite alt. Hvordan er personalet? Hva skjer ved første møtet? Er det mange folk å forholde seg til? Hvor mye venting er det? Hva er prisen for medisinene ved et forsøk? Så at alt over 15000 dekkes, men at vi må legge ut først. Men hvor fort bruker vi opp 15000 da?

Og ikke minst - er det flere her inne som ikke har satt i gang enda, men som hører til St Olavs?

Vil ikke dere fortelle meg (og andre som skal starte opp der) litt om hvordan det er på st olavs? Vil vite alt. Hvordan er personalet? Hva skjer ved første møtet? Er det mange folk å forholde seg til? Hvor mye venting er det? Hva er prisen for medisinene ved et forsøk? Så at alt over 15000 dekkes, men at vi må legge ut først. Men hvor fort bruker vi opp 15000 da?

Og ikke minst - er det flere her inne som ikke har satt i gang enda, men som hører til St Olavs?

jeg synes de er veldig trivlige folk og det er stortsett de samme personene. Det har det vært til oss.
bare i medesin i starten kostet over 7000kr + at du må ha mere medisiner etterhvert.
til oss ved første forsøk så kostet det litt over 15000kr.
det er ikke så lang venting når du først har kommet inn til samtale.
lykke til.
vi skal på igjen med et nytt forsøk i starten på august.

Veldig trivelige folk, de er effektive og svarer på alt du lurer på :) første forsøk for oss ble litt over 10.000kr (kort regime). Skal tilbake for et fryseforsøk forhåpentligvis i august hvis kroppen har normalisert seg. :3
Første samtale går de gjennom hva som vil skje framover, og dere kan snakke om det dere lurer på. Jeg fikk spurt om det meste gjennom tlfsamtale med sykepleier før vi dro dit til første UL.

takk for tilbakemeldingene. kom gjerne med flere. er veldig spent jeg...

Back
Topp