St. Olavs

Mamma.07/09/11.

Forelsket i forumet
Dere som har født der, måtte dere ha med egne klær til babyen da? eller har de body og strømpebukse der en kan bruke mens man er der? 
Sist jeg fødte der var i 2007, så jeg husker ikke hvordan det var.
Og er det noe mer dere anbefaler at man tar med, som de ikke hadde der og dere hadde bruk for? 

Fant ut at jeg måtte ha litt klart siden det er ca 3 timer hjemme fra og ikke bare bare å komme med ting jeg mangler, som det kunne ha vært hadde denne gutten kommet ut før så jeg kunne ha vært på sykehuset i nærheten..

Så i morgen blir jeg for håpentligvis satt igang, og vil ha babyen i armene mine en av de nærmeste dagene.. Gleder meg!! :)

Jordmor hadde ett lite håp om at jeg kanskje skulle føde i natt da, siden det som oftest har skjedd at fødslene har startet den natten hun har ordnet med overtidskontroll på St.Olavs. Men har mine tvil, da det ikke har vært noen endring på over ei uke. Fortsatt 2 cm åpning og en tykk vegg som ikke vil endre seg..

Hva skjedde her da? Hehe... et gammelt innlegg sant? For du har født nå, håper jeg:)
Regner med du fant ut av spørsmålet ditt :D

Joda, jeg har født jeg.. :)  Hadde jeg fortsatt gått gravid, hadde jeg vel vært enorm nå.. :)
Slapp å dra til St.Olavs. Fødselen starta av seg selv samme kvelden som jeg skrev innlegget. Så fikk føde på fødestuen her.. :)

Mamma 07/09/11 skrev:
Joda, jeg har født jeg.. :)  Hadde jeg fortsatt gått gravid, hadde jeg vel vært enorm nå.. :)
Slapp å dra til St.Olavs. Fødselen starta av seg selv samme kvelden som jeg skrev innlegget. Så fikk føde på fødestuen her.. :)

Hehehe, var det jeg også tenkte!! Men jeg har jo fått med meg at du har fått din lille, syns bare det var litt morsomt at dette innlegget plutselig kom på topp, som om du enda gikk og venta;)

Hehe, så snodig.. Forumet følte vel for å minne dere på at jeg var her eller noe.. 
Eller evt prøve å lure noen om at noen fra april fortsatt gikk gravid.. 

Back
Topp