St. Olavs hospital

Lykkeliten2017

Flørter med forumet
Hei dere :)
Må bare spørre jeg, er det flere som skal føde ved st olavs??
eventuelt noen med erfaringer? :)

Lurer også på om det er slik at dersom man er overvektig får man ikke nærme seg vann før fødsel??(tenker på badekarene på sykehuset) Jeg ønsker ikke å ha hele fødselen i vann tror jeg ikke, men vil gjerne være i vann under riene før pressriene kommer.... Er mye delte meninger på nett..

Har ikke født på st olavs men på Haukeland og jeg har lagt å velta meg i badekaret som en hvalross med mine 2 første men her får man ikke føde i vann må vistnok opp.

Hei dere :)
Må bare spørre jeg, er det flere som skal føde ved st olavs??
eventuelt noen med erfaringer? :)

Lurer også på om det er slik at dersom man er overvektig får man ikke nærme seg vann før fødsel??(tenker på badekarene på sykehuset) Jeg ønsker ikke å ha hele fødselen i vann tror jeg ikke, men vil gjerne være i vann under riene før pressriene kommer.... Er mye delte meninger på nett..
Fødte ikke på st. Olavs, men mener det er samme praksis. Ved bmi over 30 får man ikke FØDE i vann, men med bmi opp til 35 tror jeg, får man bruke det som smertelindring :)

Jeg skal føde på st.olavs :)

Ingen erfaringer der da, ble sendt til Levanger sist siden det var fullt på St. Olav.. Men fikk badekar der og det var ingen problem :) jeg ville ikke føde i vannet da, men hadde ikke hørt noe om at jeg ikke fikk lov.

Back
Topp