St. Olav

Mamstilto<3

Betatt av forumet
Hei.
Noen som vet hva man får låne på føden på St. Olav, eller hva man evt bør ha med selv?
Tenker på typ bleier, bind, nettingtruser? Smertestillende, osv?

Sniker fra april :happy: fødte på St.Olavs 1/4 :dummy:
Du får engangstruser, bleier og bind. Og smertestillende. Du får også låne sykehustrøye hvis du ønsker det :)
Du får også alt babisen trenger, men kan være greit å ha med egne bodyer til baby, da noe av sykehusklærne passer litt sånn så som så :rolleyes:

Hei.
Noen som vet hva man får låne på føden på St. Olav, eller hva man evt bør ha med selv?
Fikk bleier, nettingtruse, bind sist når jeg lå på pasienthotellet. Det var i 2015. Mulig det har blitt mer nedskjæringer siden sist. Fikk også smertestillende. Og gratis mat, men far må betale for maten sin.

Fikk bleier, nettingtruse, bind sist når jeg lå på pasienthotellet. Det var i 2015. Mulig det har blitt mer nedskjæringer siden sist. Fikk også smertestillende. Og gratis mat, men far må betale for maten sin.
Partner må betale for overnatting og får frokost, men må kjøpe resten av måltidene sine i kantina eller kioskene, eller ordne seg på annet vis ;)

I 2016 på barsel (vet ikke om hotellet er annerledes) fikk vi ihvertfall tøy til baby, sykehusskjorte til meg, truser til meg og sånne svære bind (hadde med normal str bind selv). Jeg fikk all mat, samboer frokost. Han fikk overnatte gratis, men om det var en glipp eller fordi jeg var pleiepasient vet jeg ikke, evt goodwill fordi vi begge jobbet der på det tidspunktet. Det jeg trengte av medisiner fikk jeg og såklart, og resept til etterpå.

Jeg fikk det samme som de over.
Jeg hadde også flaskebarn, og dem stilte med både mme, flasker og alt utstyr til det :)

Hei.

Da jeg var der i 2011 hadde de pumperom, slik at du slipper å ha med egen pumpe men fikk alt av bleier, bind og nettingtruser.

Anbefaler å ha med en pakke med libresse bind hvis du liker de. synes å huske jeg måtte ned på kiosken for å kjøpe da de ikke hadde mye av disse. Kun de svææære bindene. Forskjell på renselse etter en stund

Da jeg var der i fjor hadde de det samme som de andre har sagt, og de kom inn til meg med brystpumpe om jeg trengte. Og den de har er jo en del bedre enn den man kjøper, så var veldig fornøyd med det. Syns det var veldig greit med babyklærne og alt det andre, de fylte opp med alt inne på badet så man kunne ta så mye man ville og skifte klær på ungen så ofte man ville. Tepper og pledd og små luer og hele pakka.
Det er riktig at far må betale måltidene selv, men vi var studenter så vi tillot oss å jukse litt.
Det er ingen som stopper hun slitne nybakte moren på vei ut med fatet sitt og sier "er virkelig alt det der til deg?!"

Back
Topp