St.Olav

mammatilM&L

Elsker forumet
I morgen går turen til st.olav, skal i samtale med lege siden jeg ønsker planlagt ks. Er spent på hva de sier..
Hadde haste ks for 18mnd siden :/

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Håper de tar hensyn til dine ønsker, lykke til :)

Håper jeg og :)
Tusen takk :)

Hei på dere :) takk for lykkeønskninger :)
Det ble en lang dag. Starta kl 7 i mårrest å kom hjem nå. Guttungen var til barnelege pga melkeproteinallergi i dag han også, derfor ble vi så lenge.

Samtalen med legen gikk greit, men de vill ikke planlegge ks til meg.
De vill ha meg i fødsel med "gode" rirer for å se om det kan gå. Men de kommer til å ha mye tettere oppfølging på framgangen under fødselsforløpet. Og de vill at det ska gå raskere denne gangen. Å gjør det ikke det er det ks.
De vill heller ikke sette meg igang så lenge det ikke er komplikasjoner før fødselen eventuelt starter av seg selv. Er alltid noe som kan skje under veis.
Håper virkelig jeg slipper å gå over termin, men jeg kan ikke styre det..
Det beste argumentet legen hadde for å ikke ta ks var at babyen blir forbredt på å komme til verden av riene. Ingen som kan fortelle babyen at de henter han ut, så det kommer da veldig brått på babyen.
Men om det blir ks nå, blir det garantert ks med en eventuel nr tre ;)

Ble rotete skrevet dette, håper dere forstår mine tanker og ord :)

Er litt skuffet men samtidig så var jeg forbredt på at det ville bli slik, så er å fornøyd at de vill følge meg opp på en annen måte når tiden er inne.
Glemte å si at jeg får innkalling til vekstkontroll å ny samtale i uke 37, 6 uker til, for å se at størrelsen på babyen er fin å for å finpusse på fødselsplanen ;)

Er litt skuffet men samtidig så var jeg forbredt på at det ville bli slik, så er å fornøyd at de vill følge meg opp på en annen måte når tiden er inne.
Glemte å si at jeg får innkalling til vekstkontroll å ny samtale i uke 37, 6 uker til, for å se at størrelsen på babyen er fin å for å finpusse på fødselsplanen ;)

men det er jo bra at de følger opp iallefall da :)

Back
Topp