St. Moritz solbruningsskum (buzzador)

pandalise

Gift med forumet
Noen som er med på den? Har du prøvd den?
Lyst til å sende hele greia tilbake jeg.. Tok en dæsj på låret igår og sambo trodde det var en bæsj! Gud for en ekkel farge og konsistens
For å ikke snakk om at jeg ikke gadd å hente hansken som var med, så jeg er rødorange inni hendene, og jeg smurte meg fort å vaska med en gang.. Med dove får jeg ikke slike hender

OPPD 17.06; Fyyy faen jeg er bruuuun! Må trekke til bake alt bortsett fra den ekle fargen, men skjønner at den er slik, for jeg ble brun av bare ett strøk!

Var påmeldt, men fikk ikke bli med.. Er ikke like sur for det nå lenger kjenner jeg!

*Moråse* skrev:
Var påmeldt, men fikk ikke bli med.. Er ikke like sur for det nå lenger kjenner jeg!

sign

Står på badet.. Har ikke fått prøvd den ennå.!

pandalise skrev:
Noen som er med på den? Har du prøvd den?

Lyst til å sende hele greia tilbake jeg.. Tok en dæsj på låret igår og sambo trodde det var en bæsj! Gud for en ekkel farge og konsistens

For å ikke snakk om at jeg ikke gadd å hente hansken som var med, så jeg er rødorange inni hendene, og jeg smurte meg fort å vaska med en gang.. Med dove får jeg ikke slike hender

Har Dove selvbruning.. Trodde de bare hadde den bodylotionen med litt farge i jeg?

Hva har det vel å si hvordan selve kremen ser ut? Og farge i hendene får man av ALL selvbruning hvis man ikke bruker hansker..

*Moråse* skrev:

sign

for det første er dealen med mousse er jo at det ikke blir like lett striper som med krem, og at den trekker myyye fortere inn. Når du tar en "dæsj ppå låret" så sier det seg selv at det ikke ser særlig tiltalende ut. Grunnen til at den er farget er at da ser du hvor du allerede har smurt, altså  mye mindre sjanse for streker og striper, noe som er lett med andre produkt.

For det andre så er nok det at du er rød/orange i hendene er nok egen feil, for en må vaske OFTE når en bruker slike produkter. Typ smøre på en fot, vaske hender, smøre på neste fot, osv..

For det tredje så har ikke Dove selvbruningsKREM, de har fuktighetskrem med litt selvbruning I. Da sier det seg selv at en ikke får samme farge inni hendene, men en får ikke samme farge på resten av kroppen heller.

Jeg har fått dem i posten, og har fått et positivt inntrykk enda. Den trekker megakjapt inn i huden, og etterlater derfor ikke stygge merker over alt.
Den lukter ikke "selvbruning" i det hele tatt.
Jeg for min del syns moussekonsistensen er kjempegod for den flyter ikke ut over alt, og lager ikke "dråper", og hansken er jo fantastisk å bruke!:)

Bouncing buttplug skrev:
for det første er dealen med mousse er jo at det ikke blir like lett striper som med krem, og at den trekker myyye fortere inn. Når du tar en "dæsj ppå låret" så sier det seg selv at det ikke ser særlig tiltalende ut. Grunnen til at den er farget er at da ser du hvor du allerede har smurt, altså  mye mindre sjanse for streker og striper, noe som er lett med andre produkt.

For det andre så er nok det at du er rød/orange i hendene er nok egen feil, for en må vaske OFTE når en bruker slike produkter. Typ smøre på en fot, vaske hender, smøre på neste fot, osv..

For det tredje så har ikke Dove selvbruningsKREM, de har fuktighetskrem med litt selvbruning I. Da sier det seg selv at en ikke får samme farge inni hendene, men en får ikke samme farge på resten av kroppen heller.

Jeg har fått dem i posten, og har fått et positivt inntrykk enda. Den trekker megakjapt inn i huden, og etterlater derfor ikke stygge merker over alt.
Jeg for min del syns moussekonsistensen er kjempegod for den flyter ikke ut over alt, og lager ikke "dråper", og hansken er jo fantastisk å bruke!:)

gledesdreperemoticon

Miss Claymore! skrev:

Bouncing buttplug skrev:

gledesdreperemoticon

hæhæ Tror de så meg som et godt "forsøksdyr" siden jeg har så lite pigmenter i huden i utgangspunktet at jeg ikke blir brun på andre måter uansett..

Fikk den i posten idag, skal prøve den en av dagene, kan jo bli spennende dette her :)

Stjernejenten skrev:
Fikk den i posten idag, skal prøve den en av dagene, kan jo bli spennende dette her :)

Jeg syns i alle fall den var kjempegod! Myyye bedre enn alle kremene jeg har prøvd (og jeg har prøvd en del!), og igjen, den har ikke den der svidde selvbruningslukten! Jeg regner med det kommer til å lukte littegranne imorgen, men det tar jeg som det kommer. Husk å ha på hansken!Ooog så anbefaer jeg å dusje og skrubbe huden skikkelig før bruk. Da slipper du avflassing med en gang. Lag deg en god saltskrubb (olje og salt) og skrubb i vei

Bouncing buttplug skrev:

Stjernejenten skrev:

Jeg syns i alle fall den var kjempegod! Myyye bedre enn alle kremene jeg har prøvd (og jeg har prøvd en del!), og igjen, den har ikke den der svidde selvbruningslukten! Jeg regner med det kommer til å lukte littegranne imorgen, men det tar jeg som det kommer. Husk å ha på hansken!Ooog så anbefaer jeg å dusje og skrubbe huden skikkelig før bruk. Da slipper du avflassing med en gang. Lag deg en god saltskrubb (olje og salt) og skrubb i vei

Åkai.. Nå ble jeg litt sur igjen...

*Moråse* skrev:

enig!

*Moråse* skrev:

Bouncing buttplug skrev:

Stjernejenten skrev:

Åkai.. Nå ble jeg litt sur igjen...

enig.. igjen... hihi..

jeg fatter ikke at jeg ikke får bli med på disse velvære produktene, det skjedde sist gang også, og jeg er fagperson på området og folk rundt meg anser meg som ekspert på hudpleie/velvære... Blir så sur!!! Det er jo slike produkter som er gøyest for meg og prøve og jeg har jo også nettverk som gjør at jeg får ut informasjon/anbefalinger raskt ut! Jeg har ikke blogg etc da, så det er vel kanskje derfor..

Har ikke prøvd den enda, tenkte å ta en selvpleie-kveld i dag, dusje, shave, skrubbe og smøre, også prøve den ut. Megaspent!

Prøvde den nå! Kjempe lett å få utover, og ser foreløpig ut til å være jevnt og fint!

Kjenner jeg blir forbanna for at jeg ikke fikk bli med, leser på nettsiden at om mange svarer og vil bli med får de med flest poeng bli med..jeg står som nr 54 på lista, altså ganske høyt opp og jeg fikk ikke bli med

Miss Claymore! skrev:

*Moråse* skrev:

sign

Når det kommer til denne kampanjen så har de garantert tatt i betraktning det en har svart i skjemaet før man svarer. Jeg bruker selvbruning minst 1 gang i uka, og har prøvd en del forskjellige da jeg ikke blir brun på naturlig måte, Så jeg tror det er derfor jeg har fått være med

Back
Topp