St.hans aften

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Hva gjør dere i kveld?

Her er det visst ingenting som skjer st.hans. Fordi folk feiret i helga...:( Hva skjer med det da? :o Hadde håpet på bål og arrangement men neida :(

Har aldri hatt bål her hos oss. Bi feirer stort sett alltid bursdagen til kusina mi med grilling og kaker hos dem.

Aldrig bål i denna gaten me bor men litt lengre boer men de var sånn vind att me ikkje orka.

Sitter på flyplassen og venter på å få komme hjem :)

Hjemme aleine mens samboer er på besøk hos en kamerat. Ikke noe tradisjon for feiring...

Her var det to felles arrangement, men begge begynte klokken 19.00. Blir litt seint for oss..

Vi skulle egentlig på et stort arrangement som jeg alltid var på som barn. Men så ble frøkna invitert til ei venninne som hu har gått i barnehagen med. Så da ble mor sittende alene hjemme...

Har vært på feiring med bål og grilling. Unga gikk å fanga rumpetroll utenom og kosa seg veldig. :) Fast tradisjon :),

Har veldig gode minner fra St. Hans-feiring da jeg var liten. Da samlet hele nabolaget seg til bål, grilling og hygge. Vi var mange unger i gata på samme alder. Men sist jeg feiret var vel for mer enn 15 år siden. Litt synd egentlig, for det var så hyggelig. Ikke et sånt miljø her jeg bor i det hele tatt. Så nå skal jeg rett og slett legge meg. :p

Er masse arr. rundt forbi, men jeg er alene hjemme så det blir ingenting.

Vi har grilla og kosa oss litt ekstra hjemme bare idag. Ser på sankthans progrmmet på tv2 og savner båtlivet og sjøen på sankthans! Men det blir bare stress og altfor sent for våre barn, og mannen skal på jobb i morgen.

Back
Topp