St.Hans aften

Sprettmusa

Glad i forumet
Ønsker alle sammen en riktig fin St.Hans aften[:)]

Her i Tromsø regner det, noe det har gjort i flere dager nå..skikkelig trasig! Og hele naturen rundt oss er jo søkkvått, så frister lite å gå ut å båle noen steder[8D]
Får vel finne på noe inne..[:)]

Hva skal dere i dag da damer??[:D]

Ha en super St.Hans alle sammen.

Her har det og pissregna i flere dager, men akkurat nå er det opphold[8D][:D]

her er det ingen planer.
E er på nordsjøen, så er bare meg og Emma, så blir det slapp dag. [:)]

Begynner å bli rimelig lei det regnværet her i tromsø.[:'(] Men regnet stopper ikke oss.[:)] Vi skal til et vennepar av oss og grille, de ha tak på verandaen.[;)] Må vell pakke med regnklærne til lillegutt, for regner med at han ikke klare å holde seg i ro på verandaen.[;)]

Ha en fin St.Hans alle sammen.[:)]

Her er det nydelig vær[:D]

Her er det nyyyydelig sommervær, så blir grilling å kos med familien ikveld [:D] Ønsker dere alle en fin St.Hans aften!!! [;)]

Her er det sol faktisk[8D] 

Så her kal vi samle alle naboene på lekeplassen og tenne bål, grille og barna kan leke seg[:D] Kjekt å samles alle av og til[:)]

så st. hans er i dag altså...
har gått rundt i en blur og lurt på det i hele dag... [>:]

Har vel egentlig aldri feiret St. Hans vi...[8|]

Men for å kni litt i det så er det sooool og skyfritt her...[8D]

vet ikke hvor mye vi skal gjøre ut av det, men er iaffal sol... hadde kanskje vært koslig og spist reker og grillet? [:)]

Vi satser på grilling på altanen, vi har ikke tradisjon for å dra noen plass her vi bor nå. pleide være noe i borettslaget, men vi hadde sommerfest på søndag i stedet, så da er det ikke noe i dag.

Her er det strålende sol da, og jeg og mannen feirer tre års bryllupsdag.

ORIGINAL: *Stella*

Vi satser på grilling på altanen, vi har ikke tradisjon for å dra noen plass her vi bor nå. pleide være noe i borettslaget, men vi hadde sommerfest på søndag i stedet, så da er det ikke noe i dag.

Her er det strålende sol da, og jeg og mannen feirer tre års bryllupsdag.

Gratulerer så mye!!!!![:D][:D]

Her er det faktisk opphold etter en uke med regn. Men ikke akkurat varmt ute, så vi har spist pannekaker, og lar det bli med det [;)] 

Her er det strålende vær[:D]

Har ingen spesielle planer, feiret St.Hans før, men ikke nå lenger.. Jeg liker ikke å feire alt mulig...[8|]

Mulig vi går en tur ned til badehuset vårt å kikker bare, eller så satt jeg veldig godt i sofaen her nå..hehe[:)] Blir vel som en vanlig kveld, rolig..!

Back
Topp