Støvletter med vide skaft??

turqouise

Andre møte med forumet

Hei.

Vet noen om hvor man kan få tak i høye støvletter med vide skaft? Jeg har kraftige legger så det er umulig å finne støvletter som passer i vanlige butikker. Har prøvd et par fra DuoBoots, men de passet ikke i det hele tatt, så det gidder jeg ikke prøve en gang til. Finnes det tilsvarende butikker i Norge?

Jeg har samme problemet, så jeg leter helst etter støvletter med slapt skaft man drar på seg, istedet for stiv skaft.

Jadda, det kunne mistolkes

Hvis du kjøper støvletter på f.eks. Bianco, så blokker de ut støvlettene i butikken! Så spør betjeningen! :)

Jeg kom over de finste høye støvlene (sånn over kneet) i sort semska skinn i en butikk jeg besøkte når jeg var på Lena.. Og de var ikke stive! Husker selvfølgelig ikke hva den het, men støvlene kosta ikke mer enn syv hundre kr og det var halv pris på de.. Angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte de :/

Trodde jeg hadde funnet støvletter hos Alexis Mote, men det ble nok et bomkjøp ettersom de ikke vet hvordan man måler støvletter riktig. De oppgir vidden øverst oppe - rett under kneet, og ikke vidden rundt det videste punktet på leggene, og da blir det jo flere cm feil. 

Utrolig irriterende med bomkjøp, eneste som var mer irriterende var kontaktpersonen som var frekk nok til å påstå at jeg ikke snakket sant når jeg sendte klage. Blir nok ikke noen flere kjøp hos dem. :(

Har akkurat samme problem som deg, og har innsett at jeg må betale litt mer for å få ordentlige støvletter som passer... Har vært veldig fornøyd med støvletter fra Gabor, noen av modellene deres kommer i størrelse L og XL i leggvidden.  

Hei, vet det er lenge siden denne ble startet, men kom på at Zizzi butikker selger støvletter med vide skaft.

Back
Topp