Støvler

Amaryllis

Elsker forumet
Hei alle sammen!!
Jeg er jammen ikke mye aktiv her for tiden - har rett og slett ikke så mye å si.. men ser ikke ut som om det er så mange andre heller som er det;)

Men nå har jeg altså et lite spørsmål: Hvilke støvler har deres små? Positivt og negativt med de?

Mathias har støvler, men jeg tror ikke han liker de.. tror rett og slett der er for trange og at det gjør vondt! Han er høy over rista og brei i leggene (som han er på resten av kroppen og ;))

Så altså, noen av dere som vet om noen gode støvler for "små", tykke ben?

Gullet her liker ikke støvlene sine heller, men det tror jeg er fordi de er mye tyngre å gå med enn joggesko:-)

Men jeg tror støvler kan være veldig ulike i passformen, så kanskje du må ta han med på støvleshopping?

Støvler er generelt ikke gode å gå med, de er litt rare uansett : P
Adrian har de første støvlene på denne siden http://www.skoringen.no/sko/barn.aspx?type=15 De med hodeskaller på ; )

I barnehagen har hun noen Vikingstøvler som er ekstra lette. Kostet 300 :P Stor forskjell i vekt på de og vanlige, synes jeg! Kan jo ta han med i butikken og prøve forskjellige :)

Har ikke støvler men stonz.. han går jo imidlertid IKKE i bhg så de holder ute i gresset og sanda når det er fuktig...

(MÅ vel legge til *kremt..* fordi JEG ikke gidder å leke ute i striregn, rett og slett:p ) 

Danke schön for alle svar!

har spurt på generell og, og fått en del svar! (og fikk beskjed om at det heter vrist og ikke rist - så beklager hvis noen her føler seg støtt av skrivefeilen minemoticon ) Så nå har jeg litt å velge mellom.

Jeg hadde han med på støvleshopping - oig trodde at disse passet bra.. men måtte jo streve litt med å få de på da.. problemet er jo at det ikke er så mange butikker her! men får prøve på nytt.

Han går i bhg 2 dager - men er ikke så mye ute der.. (er ikke så fornøyd med akkurat det. jeg jobber og på småbarnsavdeling og vi er ute minst en gang om dagen - men det er en annen historie;) ) men vi er en del ute de dagene han er hjemme og på ettermiddager - i grunnen uansett vær. har bare vanlige joggesko som ikke tåler noooe vann så må nesten ha støvler.

Skal iallfall sjekke ut alle meninger :)

Snuppa mi har disse støvlene: http://www.xxl.no/barnas-xxl/barnesko/gummistoevler/new-splash-1059795 og vi er veldig fornøyd med dem :) Prisen kan man jo heller ikke klage på (nå er de eeenda billigere også ser jeg) ;) Hehe... Vet ikke om de er no større enn vanlig over vrista eller i leggene, men de er nå mer enn store nok til Hannah hvertfall, og hu er ikke no beinrangel akkurat :) Hu klarer fint å gå i dem selv om hu akkurat har lært seg å gå, og hu vil gjeerne ha dem på :)

Jeg har ikke tips, dessverre, men er ute etter det, så jeg følger med på tråden. Crazybaby er også brei over vristen, skjønner du. :)

Back
Topp