Støvler til barn med høy vrist?

Amaryllis

Elsker forumet

Noen som vet om noen gode støvler til barn med høy vrist (og kraftige legger), som finnes i fra str 22 og oppover??

:)

I barnehagen ser jeg at de barna med høy rist og tykke legger bruker Polarn O. Pyret sine støvler. De virker utrolig gode =)

*skriver for å lese svar*

Takk for svar! Skal sjekke de ut! :)

Flere med erfaringer? (gjerne bilder ogemoticon )

Ja har kjøpt noen til snuppa.. På Eurosko tror jeg husker ikke merket og de står i barnehagen.. skal se om jeg finner de på nett..!

Fant de ikke..! Kan svare deg i morra hvis du ikke får noen andre gode svar..

Herlig at så mange kaller det for "rist"... det heter jo vrist da... hehe

Men ja både jeg og mini har høy vrist... og Ecco sko passer bra til oss begge :)

viking har alltid gått fint her =)

Min sønn er født med klumpfot og har veldig brei fot og høy vrist. Riksen anbefaler Kavat. Så her i huset går det kun i Kavat, rett og slett fordi jeg ikke får på han noe særlig av andre merker. Heldigvis har de fint design og er veldig solide og ortopedisk riktige. Når beina hans blir store nok blir det disse som redder oss på regnværsdager:

http://www.kavat.com/swe/sommar2011/swe_index.htm

Tusen takk for alle svar!! Skal fundere litt videre nå!! :9

Og TonjeJenta: beklager skrivefeil... er ikke akkurat et ord jeg bruker så veldig mye...

er det de "Slask" og "Regn" støvlene du mener? Er det vanlige gummistøvler? Virker like godt liksom? emoticon

ups.. ja det var lenken sin ja! Men ja ...slask og regn jeg mente. Jeg vil tro disse er fullverdige gummisko ja. Vi hadde disse i vinter og når slapseværet kom (og 2-åringen skulle hoppe i samtlige søledammer) så holdt de faktisk beina tørre.

Smurfeturfa skrev:
ups.. ja det var lenken sin ja! Men ja ...slask og regn jeg mente. Jeg vil tro disse er fullverdige gummisko ja. Vi hadde disse i vinter og når slapseværet kom (og 2-åringen skulle hoppe i samtlige søledammer) så holdt de faktisk beina tørre.

Støvlene så i alle fall veldig lette og gode ut!! Bestiller du fra nettet eller kjøper du i butikk??

Jeg har faktisk gjort litt begge deler. Men siden min har veldig spesielle føtter tester jeg de alltid i skobutikk først (med kyndige folk bak kassa). Har bestilt fra brandos.no tidligere (fri frakt). Ellos har faktisk også mye Kavat. Hvis du bor i Oslo-området har Ansgar Hagen sko i Bogstadveien veldig mye Kavat. Grensen sko har også litt. Men om sønnen din har ganske normale føtter utover størrelsen på vrista, så går det nok fint å bestille på nett. Vi får nesten ikke på andre merker enn Kavat på Theo. Så da vil jeg tro disse er høye nok for poden din.

takk for tips :) han har ganske normale ben utenom vrista ja - så kanskje jeg tør å handle på nettet!! :)

Tretorn og kavat er de eneste som passer her. 
Både høy vrist og bred fot gjør at mange støvler ikke passer.
I vintersko er viking det eneste som passer, men viking-støvlene ble alt for lave over foten.

Back
Topp