har sett litt på støvler i dag... tenkte at det må vel til nå som det snart er bhg start (9.aug).men alle er jo så lange! eller trange rundt ankelen!
Her må vi nok opp i 22 i støvler og utesko straks og da er dem LANGE! kan jo ikke gå i dem jo.
Noen som har noen gode gore-tex sko (uten for) og anbefale som er litt av den breie typen? prøvde et par ecco med borrelås i dag, men dem fikk vi ikke foten i :/
Hei. vi er inne på samme tanken selv om dagen, da høsten begynner å nærme seg nå er det kjekt med allværs sko/støvler som tåler vær og vind, men samtid holder en tørr og varm.
nå har vi ikke verken kjøpt eller prøvd noen av disse ennå, men jeg tenker også at det må bli noen goretex støvler. de er jo kjempe gode på foten og holder barneføttene varme og tørre.
i hvertfall de jeg har sett i barnehagen hvor jeg jobbet. de har imponert meg veldig,
jeg skal snart ta turen innom en sko butikk og spøre etter noen gode goretex sko til lillegutt.
for som med ecco, regner jeg med at det er forskjellige støvler tilpasset barnets alder.
god støtte rundt ankel og fotblad er jo et must til våre små som har nettopp lært å gå og trenger god støtte rundt ankelen, og god støtte og demping under, da de er så flate under fotbladet.
jeg vet min skobutikk her er veldig behjelpelige med å velge ut riktig barnesko.
så tusler nok ned der så fort lønningen kommer :)
får håpe du finner en god allværs sko til gullet ditt da :)