Støv på hjernen

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Flere her som har fått det i svangerskapet? Altså jeg er 30+0 i morgen og er jo blitt helt gal.... Har tømt loft og boder. Sortert hauger i gis bort og selges. Sprekker om jeg ser en smule eller flekk et sted... Jeg har aldri vært sånn før. Kjenner jeg nok må roe ned ellers er jeg redd det blir fødsel for tidlig... Ryddet bokstavelig talt i i dag i 10 timer med kun to stk 10 min pauser.... Bekkenet hater meg nå :wacky: klatrer over hauger og tar jo helt av. Klarer jo ikke slutte heller o_O
 
:pDu er ikke aleine. Her og ryddes det og kastes ting som ikke er brukende. Salg og arving av ting legges ut. Eg er 29+5, men må roe ned litt no så ikke det blir tidlig fødsel. Er ikke helt klart her hjemme enda :p
 
Har vært det men formen har vært helt på bunn de siste par ukene så du kan gjerne sende litt energi hit ;)

Har tusen ting som skulle vært gjordt, vi er på husjakt å håper å finne noe før lille melder sin ankomst, så skulle absolutt ha hatt ting i skap å loft sortert så det bare er å pakke i sammen om det plutselig blir flytting.
 
Har vært det men formen har vært helt på bunn de siste par ukene så du kan gjerne sende litt energi hit ;)

Har tusen ting som skulle vært gjordt, vi er på husjakt å håper å finne noe før lille melder sin ankomst, så skulle absolutt ha hatt ting i skap å loft sortert så det bare er å pakke i sammen om det plutselig blir flytting.

Sender over 50% av energien :happy:
 
Jeg ville begynne å rydde kl 1 i natt, men fikk til å legge meg i steden Haha! blir vel i dag i steden ;)
 
Her har redebyggingen startet likt som deg, men her har jeg et bekken som ikke orker alt jeg gjerne skulle gjort.. Av en million skap på kjøkkenet så har jeg tatt 2,5 skap hittil, tiden renner fra meg :nailbiting:
 
Redebygger her også ja..! Men har en treåring hjemme med sommerferie, så blir mest den daglige ryddinga :hilarious: husker det var sånn i sist svangerskap også, jeg satte sammen IKEA-møbler mens mannen var på jobb og sånt. Blir nok litt mer nesting når mini er tilbake i barnehagen :angelic:
 
Skulle ønske jeg kunne rydde og vaske.

Vi pusser opp badet, og det er så mye rusk og ting og dritt overalt jeg blir GAL. Går å rydder der jeg kan, men begrenset hva man kan gjøre når badet er på stua liksom. Spyyyyr!
 
Jeg blir gal av alt som skal bli gjort, men føler meg så utslitt i kroppen + kraftig bekkenløsning.
Så her tar det laaaang tid før noe blir gjort:(

Men ble endelig ferdig med å male rommet til frøkna, så da gjenstår det bare lister:) ooooog alt annet:excited001
 
Jeg har slike periodevise dager hvor jeg konstant rydder, vasker og sorterer ting. Utrolig slitsomt, for formen får en skikkelig knekk av det:wtf:
 
Back
Topp