Støv på hjernen

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
De siste dagene har det gått mye i støvsuging, vasking, rydding og tørking av støv. Termin på lørdag, så nå begynner det å nærme seg:D 6 dager igjen. Samboer og jeg har gjettet at hun kommer to dager etter termin, som er menstermin, 22 september.
Hva gjør dere mens dere "venter"?:)

Her går det i baking... :) har fylt opp frysen no... Vi måtte begynne å kaste ting for å få plass så no har eg fått bakeforbud! Hehe... :p

Så no går eg vel gå over på vasking! Termin 22.september! :) men eg e overbevist om at eg kjem til å gå over!!! Så berre å vente i spenning! :)

Hehe. Tenker jeg kommer til å gå over jeg og:) Men det går helt fint. Alltid noe å fylle dagene.
Får vell kanskje overta bakingen jeg da:D Har to forskjellige kaker og muffins da, men er jo koselig å bake uansett:)
Blir spennende å se når de små nøstene vil komme:) Føler det er så mange som har født nå:)

Ja formen e bra... Ingen plager eller vondter så klare nok nåken daga til! ;) no e en jo snart i mål uansett! :)

Eg har baka skulebolla, brød, kanelbolla, muffins, kringler, sjokoladekake, bærkake, eplekake, horn med ost og skinke og brownies! :) pluss at eg har laga opp fiskegrateng, lasagne, innhold til fisk i skjell og heimelaga vårrulla til raske middaga! ;)

Mange som har fått no ja... Men e fortsatt en del igjen! ;) gleda meg veldig til å helse på vesla mi! ❤️

Last edited:
Da må du ha større fryser enn meg Marthemor :) Skulle gjerne bakt mer, men blir så fort fullt :( Mye fristende du har fått puttet nedi! Nå må vi spise litt før det kan bakes mer. Vasking frister ikke like mye, men det er fint å få gjort det også. Og rydding på steder hvor jeg ikke pleier å rydde; i skuffer og skap fks. Har et håp om å vaske vinduer, men det er litt stor jobb. Får se hvor rastløs jeg blir :p

Ja formen e bra... Ingen plager eller vondter så klare nok nåken daga til! ;) no e en jo snart i mål uansett! :)

Eg har baka skulebolla, brød, kanelbolla, muffins, kringler, sjokoladekake, bærkake, eplekake og brownies! :) pluss at eg har laga opp fiskegrateng, lasagne, innhold til fisk i skjell og heimelaga vårrulla til raske middaga! ;)

Mange som har fått no ja... Men e fortsatt en del igjen! ;) gleda meg veldig til å helse på vesla mi! ❤️
Hehe, herlighet! Du har baket mye:) Kjekt å ha liggende så mye godt da:)
Gleder meg utrolig mye til å se lille jenta mi jeg og:Heartpink

Da må du ha større fryser enn meg Marthemor :) Skulle gjerne bakt mer, men blir så fort fullt :( Mye fristende du har fått puttet nedi! Nå må vi spise litt før det kan bakes mer. Vasking frister ikke like mye, men det er fint å få gjort det også. Og rydding på steder hvor jeg ikke pleier å rydde; i skuffer og skap fks. Har et håp om å vaske vinduer, men det er litt stor jobb. Får se hvor rastløs jeg blir :p

Vi har ett stort fryseskap og det e fylt til randen! mykje godt ja... Bra det e fryst! ;)

Mykje kjekkare å bake enn å vaske så e nok derfor det har blitt valgt het i gården! Men vindua har eg faktisk vaska! No står soverommet og kjøkkenet for tur... Får sjå ka eg gidde! :p

Back
Topp