Støv på hjernen..

M3rl0t

Elsker forumet
Flere enn meg som  har det her..?

Jeg får stadig kommentarer av folk som er innom om hvordan i huleste jeg klarer å ha det strøkent til enhver tid.. Og jo, det skal jeg fortelle.. Jeg bruker ca 2-3 timer effektivt HVER dag på å vaske og rydde.. Får helt angst å rot og skitt.. Smuler får det til å gå kaldt nedover ryggen, skitten vask gjør meg kvalm, og støv får jeg helt fnatt av.. Issues? Jeg? Nei, det har vi ikke sett....

Jeg har vært der før jeg fikk ungen.. Gikk jeg på do om natta, vaska jeg bade før jeg la meg og skulle jeg ha noe og drikke om natta vaska jeg kjøkkene..
Dette endret seg da jeg ble i lag me bf og ble gravid...
Liker enda og ha det reint og ryddig men om det en dag skulle være rotete ja så får det bare være det.. Men støvsuger stortsett hver dag og rydder opp om kvleden før jeg setter med ned..
Men på enkelte ting er jeg håpløs, som og brette klær og på de på plass.. Håper jeg får litt mer orden på den tingen...

Så jeg skjønner hvordan du har det

jepp, har det på samme måte! og JA, det krever til og krefter, men for meg er det verdt det:) elsker huset og hjemmet mitt når det er ryddig og rent og pent! ELSK!:)

har overhodet ikke det problemet, men du er velkommen til å tilbringe en helg hjemme hos meg ;)

OneOnOne skrev:
har overhodet ikke det problemet, men du er velkommen til å tilbringe en helg hjemme hos meg ;)

Signerer dette. Hehe. Jeg liker å ha det ryddig og rent, men ikke fanken om jeg gidder å tørke støv og vaske hver eneste dag.

Føler det litt som deg og prøver så godt jeg kan her hjemme. Jeg MÅ liksom bare ta det og det og det før jeg setter meg...også ser jeg noe mer og da må jeg liksom ta det også.Hadde en venninde på besøk og hu lurte på hvorfor jeg styra og vaska og årna så fælt, da vi skulle ha en liten fest hjemme hos oss...for hun mente at det er jo bedre å vaske etter at man har hatt mye besøk...haha...neida jeg styrer både før og etter som regel.

Og det hjelper lite når man har et mannfolk som attpå til bare slenger ifra seg og lar smulene ligge utover bordet/benken *koker inni meg*

Nå vasker jeg ikke gulv hver dag og tørker støv hver dag, MEN jeg tørker støv og vasker hus hver uke og da under soffan og sengene og inni og oppå seksjonen hver gang.For jeg hater at det blir mye støv og lo dotter og de kommer jo så fort også. Sluntrer ikke unna haha....

Tror nok mange ganger jeg styrer for mye. Å jeg prøver å tåle litt smuss,men det varer ikke lenge.Har husvask idag, og føler det er litt tiltak å begynne :( så idag er jeg sikkert veldig veldig syk :P For det ser litt småbomba ut her nå.

Ønsker meg likevell en hushjelp :D :D

Back
Topp