støttestrømper

pluske83

Elsker forumet
bruer derre støttestrømper hele tiden? bruker som regel bare på jobb pga mye stille og stående sittende arbeid... vil unngå vann og sånt plager så vart anbefalt det da[:D]

Jeg bruker støtte-strømpebukser hele dagen og hver dag. Jeg har problemer med blodutredelser og sånn, så legen sa jeg måtte gå med sånne kompress strømpebukser frem til fødsel [&:] festlig det i sommer å sprade rundt i strømpis... Men det er jo veldig forebyggende hvertfall og en kan også bruke flystrømper. Vet om mange som bruker det selv om de ikke er gravide også, for å forebygge hovne og slitne ben. Men jeg vil anbefale deg å bruke de så mye du orker og til enhver anledning du gidder, for det kommer dager der du ikke klarer se på strømpebuksa engang, believe me! Lykke til [;)]

Er det noe jeg ikke har fått med meg? Jeg bruker da ikke slike strømper?

Burde man begynne med støttestrømer FØR man får vann i bena for å forebygge???

Info taes imot med takk[:D]

Jeg bruker ikke noen støttestrømper.

Apropo - hvor kjøper man slike fly-støttestrømper? Apotek feks?
Skal på halvannentimes flytur i påsken så kan vel være kjekt å ha på seg selv om ikke det er lange turen.. [:)]

ORIGINAL: BabyCala

Jeg bruker ikke noen støttestrømper.

Apropo - hvor kjøper man slike fly-støttestrømper? Apotek feks?
Skal på halvannentimes flytur i påsken så kan vel være kjekt å ha på seg selv om ikke det er lange turen.. [:)]

Eg kjøpte på apotek, men dei har ofte på flyplassen og. Men den er billigere på apotek..

ja okey[:)] kjøpte mine på apoteket her og,kostet 180kr..
minner om knesokker som er litt strammere.
Må kanskje prøve og brke dem mer da,hmmm[8|]

Back
Topp