Støttestrømper

lenemor

Forumet er livet
Da har jeg endelig fått handlet det... Var på Apotek1, og der er det nå 30% rabatt på Jobst Travel Sock (satt ned fra 185 til 129). Prøver dem nå, og det var veldig behagelig å ha på.

På grunn av åreknuter har jeg sånne som går opp til læret! de er IKKE noe behagelige å ha på, å nå når det er varmt klarer jeg ikke å bruke dem... i stede går jeg med dårlig samvittighet for åreknutene blir bare verre å verre....[:@]

Har et par jeg og, men er ikke noe flink til å bruke dem[8|] Spesielt nå som det er varmt er jeg skikkelig sløv, men jeg vet de virker for de gangene jeg faktisk har brukt dem ser jo beina mine normale ut!

hadde dem på meg en stund når jeg kom hjem fra butikkene i stad, og det var grusomt varmt, men føttene føltes litt bedre allikevel. Tror jeg skal bruke dem når det ikke er steikende sol.... når vi skal kjøre langt for eksempel.. tror de vil gjøre underverker for føttene mine! Nå våkner jeg om natta av at de er kokvarme og ømme, og jeg er sikker på at det er på grunn av væskeansamlingene

Back
Topp