Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei, jeg har tenkt å begynne med støttestrømper, både på grunn av åreknuter (har arvet mamma sine ben, så de begynte smått å komme for 5 år siden - så vil helst ikke forverre beina), men også fordi jeg sliter med rastløse bein. Har også hatt det i mange år, men merker at det kommer oftere. Gravid uke 11+5. Lurer på om jeg egt burde ha kompresjonsklasse 2, selv om klasse 1 skal være nok for gravide. Problemet mitt er også at jeg har veeeeeldig store legger, på det største er de 45cm. Fant noen som gikk opp til 45, men det var til skostørrelse 48 liksom - kan jeg kjøpe de selv om jeg ikke egt bruker mer enn str 41?
Jeg kjøpte støttestrømper på Boots apotek da jeg var gravid for noen år siden. De var veldig nøye, og målte og styrte på. Vet ikke om det er nødvendig å være så nøye, men jeg følte jeg fikk god hjelp. Så mitt tips er å møte opp der du skal kjøpe.