Støttestrømper

Luna0912

Flørter med forumet
Maiblomstene 2020
Er det noen av dere som bruker støttestrømper mot væske i beina?
Tenker på om det har noen effekt. Kjekt å vite før jeg kjøper.

Jeg har ikke hatt så mye væske i beina enda, men jeg synes det er deilig å ha de på de dagene jeg står/går mye. Det blir ikke like mye trykk i beina liksom. Anbefales. Sørg for at du bestiller/kjøper riktig størrelse for optimal effekt. Jeg syntes det var enklest å få hjelp på apoteket første gangen, de målte og ga råd på hvilke strømper som passet best.

Jeg har hatt på støttestrømper på flyturer og syntes generelt det har vært veldig ubehagelig å ha på. Vært en befrielse å ta dem av etter landing. Effekten skal jeg ikke uttale meg så mye om. Tar heller hovne legger enn stramme plagg.

Og jeg tar heller støttestrømper enn hovne legger :)
Jeg synes det er behagelig med støttestrømper, mer ubehaglig med hovne bein og føtter. Brukt det hver dag på jobb i svangerskapet, og jeg synes det er så deilig å ha dem på.

Jeg har kjørt fullt på med støttestrømper - hver dag i graviditeten. Første og andre graviditet! Jeg har naturlig lavt blodtrykk, så fikk det anbefalt forrige graviditet. Jeg leste også at det kunne hjelpe mot væske i kroppen og åreknuter, og da var jeg overbevist :hilarious: Tør jeg å påstå at man fort blir vant til det? Jeg merker ikke noe til at det strammer eller noe, i hvert fall. Effekten kan jeg da ikke si noe på, for jeg har jo ikke prøvd å ikke gå med de. Sist graviditet merket jeg først væske de siste 2-3 ukene. Hittil (35+1) merker jeg svært lite.
Tjohei - støttestrømper all the way!:D

Jeg har kjørt fullt på med støttestrømper - hver dag i graviditeten. Første og andre graviditet! Jeg har naturlig lavt blodtrykk, så fikk det anbefalt forrige graviditet. Jeg leste også at det kunne hjelpe mot væske i kroppen og åreknuter, og da var jeg overbevist :hilarious: Tør jeg å påstå at man fort blir vant til det? Jeg merker ikke noe til at det strammer eller noe, i hvert fall. Effekten kan jeg da ikke si noe på, for jeg har jo ikke prøvd å ikke gå med de. Sist graviditet merket jeg først væske de siste 2-3 ukene. Hittil (35+1) merker jeg svært lite.
Tjohei - støttestrømper all the way!:D
Jeg merket hovenhet de siste 4-5 ukene i de 2 siste svangerskapene og ingenting de 2 første:)

Jeg bestilte for et par uker siden, og de kom endelig igår. Helt nydelig å bruke. Og synes jeg var mindre hoven i føttene imorges da jeg våknet enn jeg har vært de siste ukene. Anbefales! :happy:

Det har så mye å si for min del! Har vært innlagt på sykehus noen dager og glemte mine hjemme. I dag fikk jeg noen fra sykehuset og bare en time etter kan jeg få på meg slippersene mine igjen :P

Back
Topp