Støttestrømper

Catlady

Betatt av forumet
Septemberbarna 2019
Jeg har begynt å få hovne ankler, merker at sokker strammer og skinny jeans er ubehagelige. Jordmor nevnte at jeg kunne vurdere støttestrømper. Har egentlig alltid trodd at det er for gamle damer men jeg skjønner jo at de har noe for seg ;)
Har sett litt på nettet og de finnes billigere der enn på apoteket, er det noen som har erfaring med hva man bør kjøpe?

Bør man kjøpe slike hansker og "verktøy" til å dra dem på?

Jeg plages ikke særlig av hovenheten nå, men det blir sikkert verre utover i svangerskapet. Ser også for meg at støttestrømper kanskje ikke er så behagelige å ha på, men dersom det anbefales så kommer jeg til å bruke det.

Jeg kjøpte på apoteket før jeg skulle fly til new york, de er gode å ha på og følte de hjalp godt mot hovenhet. husker dessverre ikke hva de heter.

Jeg kjøpte på apoteket. Merket var mabs og jeg kjøpte nylon, stay ups med blonder. Både fint og gjorde jobben

Takk for svar!
Har undersøkt litt nærmere å ser at det finnes både knestrømper, lårstrømper og hel strømpebukse. Finner ikke noe særlig om spesiell anbefaling i graviditet, men ser ut som at knestrømper er mest vanlig?

Takk for svar!
Har undersøkt litt nærmere å ser at det finnes både knestrømper, lårstrømper og hel strømpebukse. Finner ikke noe særlig om spesiell anbefaling i graviditet, men ser ut som at knestrømper er mest vanlig?

Jeg har inntrykk av at folk flest vet om knestrømper, ofte prøver en å presse anklene.
Jeg ble veldig glad da jeg oppdaget knestrømper. Synes det er mye mer behagelig og så full av vann som jeg ble forrige svangerskap, var det en fordel med se som var lengre og ikke strammet rett under kneet.

Prøv og se hva du synes selv, det er jo personlige preferanser i dette som alle andre ting

Back
Topp