Kan det brukes om natten? Hatt de på i hele dag og tok av for en times tid siden, men lurer nesten på å ta de på igjen. Kanskje dumt å la det være i press for lenge? Ble ikke noe klok av Googling =/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når du ligger flatt så har du gjerne ikkje behov for det, siden tyngdekraften ikkje presser på. Eg tenker det er godt for huda di å få puste og slappe av litt når du sover. Er du veldig plaget med hovne føtter?Kan det brukes om natten? Hatt de på i hele dag og tok av for en times tid siden, men lurer nesten på å ta de på igjen. Kanskje dumt å la det være i press for lenge? Ble ikke noe klok av Googling =/
Samme jeg tenkte. Ubehaget ga seg ganske raskt etter jeg klagt hehe, så jeg klarte meg utenNår du ligger flatt så har du gjerne ikkje behov for det, siden tyngdekraften ikkje presser på. Eg tenker det er godt for huda di å få puste og slappe av litt når du sover. Er du veldig plaget med hovne føtter?
Var det jeg mente å ha hørt, men veldig greit å høre det rett fra en som kan detJeg jobber på apotek og vi har lært at det ikke er anbefalt å bruke om nattan om ikke legen sier noe annet. Behovet skal ikke være der når man ligger og sover og så kan det være greit å la kroppen gjøre sitt i forholdt til blodsirkulasjonen. Man skal ikke måtte trenge hjelp med sen hele tiden (noe støttestrømpene gjør). Jeg sover ikke med de om nattan![]()
Snakket med de på apoteket, selv går med de.Kan det brukes om natten? Hatt de på i hele dag og tok av for en times tid siden, men lurer nesten på å ta de på igjen. Kanskje dumt å la det være i press for lenge? Ble ikke noe klok av Googling =/
Oi såpass jaJobber på sjukeheim. Der har vi lært at støttestrømper skal av på natta. Fordi det kan føre til blodpropp å såve med dei?!
Gir jo mening egentlig. Bare blir litt desperat av disse krampene. Men det gikk uten i natt Har også hørt man kan ta de på på kvelden (før man sover), om man har hatt en aktiv dag, men vet ikke om det stemmer heller.Snakket med de på apoteket, selv går med de.
Hun mente om du går mye daglig, har bevegelse i hverdagen så skal bruke de.
Og på natta må ta de av.