Støttestrømper

Prinsessemamma09

Elsker forumet
Flere som bruker det nå på innspurten?

Jeg bruker mine fra jeg står opp til jeg legger meg. Greit å kunne forebygge der man kan ;)
Merker så stor forskjell på dager der jeg ikke har fått hatt de på og dager der de er på lenge. Det er typ pølseføtter vs non pølseføtter.

Må nok pakke med meg et par i fødebagen også, pga keisersnittet.

Har tenkt litt på det men ikke kommet så langt :-P har ikke det store behovet, selvom jeg kjenner at blodomløpet ikke er helt bra i bena.. :-)

Vet ikke hva jeg hadde gjort uten støttestrømpene! Får fortsatt på meg mine egene sko tre dager før termin, og det hadde jeg hvertfall ikke gjort uten. Har brukt dem siden i høst og merker stor forskjeld hvis jeg ikke har brukt dem på noen dager.

har brukt siden kanskje uke 18-19 , beina er 3 ganger så store uten... :P nå er de bare litt større enn normal str :P Men har bare de som går opp til knærne, burde hatt over lårene også. De ser heller ikke ut.. :P

har brukt siden kanskje uke 18-19 , beina er 3 ganger så store uten... :P nå er de bare litt større enn normal str :P Men har bare de som går opp til knærne, burde hatt over lårene også. De ser heller ikke ut.. :P

Hvor får man tak i de som går oppover lårene?
Jeg burde hatt meg et par sånne til jeg skal inn på planlagt ks. Tenker på tiden etterpå...husker sist, er ikke så mobil som de som føder vaginalt.

Jeg skulle brukt mine, har ikke hatt dem på siden første svangerskap.. Vurderer å ta dem på hver dag, men det er jo så slitsomt med de trange sokkene så jeg velger vanlige :p har bare litt vann i beina så får på det meste av sko. Mine er fra boots apotek :)

Hvor får man tak i de som går oppover lårene?
Jeg burde hatt meg et par sånne til jeg skal inn på planlagt ks. Tenker på tiden etterpå...husker sist, er ikke så mobil som de som føder vaginalt.
En skal få tak i de på apoteket, evt finnes det ulike nettbutikker som selger :) vil tro du får et par fra sykehuset etter keisersnitt også, det er hvertfall vanlig praksis på de sykehus jeg har hatt kirurgisk praksis på :)

En skal få tak i de på apoteket, evt finnes det ulike nettbutikker som selger :) vil tro du får et par fra sykehuset etter keisersnitt også, det er hvertfall vanlig praksis på de sykehus jeg har hatt kirurgisk praksis på :)
Takk :) Ja, mener å huske jeg våknet opp med noen lange strømper sist gang. Skal jo på samma sykehuset ,så mulig jeg får et par slike de. Skal uansett dra på apoteket og sjekke om de har :)

Har ikke brukt støttestrømper jeg faktisk, for vannet som har samlet seg her har kommet i fingre og knær:-P Nå er det jo bare 6 dager til termin (hjelp, hvor tok tiden veien?!), så tror ikke jeg kommer til å kjøpe det nå:-)

Har ikke brukt støttestrømper jeg faktisk, for vannet som har samlet seg her har kommet i fingre og knær:p Nå er det jo bare 6 dager til termin (hjelp, hvor tok tiden veien?!), så tror ikke jeg kommer til å kjøpe det nå:)
Nei det skjønner jeg da at du ikke orker. Men i knærne? Ikke i leggene eller føttene?
Si deg, hvor blir tiden av. Det er sprøtt :) Vi får kose oss med vannet i kroppen og nyte siste tiden :D

Nei det skjønner jeg da at du ikke orker. Men i knærne? Ikke i leggene eller føttene?
Si deg, hvor blir tiden av. Det er sprøtt :) Vi får kose oss med vannet i kroppen og nyte siste tiden :D
Haha, ja!:-P Av alle ting, i knærne! Ingenting i hverken legger, ankler eller noe:-) Jm bare flirte hun og da jeg sa det, men hun hadde hatt det samme selv da hun var gravid:-P Ja, helt utrolig hvor fort denne tiden har gått!:-) Hihi, må nok det, ja:D

Back
Topp