Støttestrømper

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Dere som har født før, brukte dere støttestrømper på slutten av svangerskapet???

Får et greit tilbud via jobb nå så lurer på om jeg skulle være litt i forkant....

Jeg brukte ikke støttestrømper i forrige graviditet. Var ikke plaget av noe heller, så følte ikke behovet. Men kan vel være greit for å forebygge. Vet ikke om jeg kommer til å bruke denne gangen ; p

Vet ikke heilt hva prisen ellers er men tror det var 110 kr vi kunne få reisestrømper til så skader jo ikke å kjøpe i tilfelle ;-)

Sist var jeg høygravid på sommeren og hadde enorm hjelp av støttestrømper.
Om man ikke får hovne ben kan man fortsatt plages med rastløse ben og åreknuter, strømpene hjelper mot alt sammen :)
Jeg hadde ganske høy grad av kompresjon på mine for å få effekt, men hadde myyye vann i kroppen.

Sendt fra min iPhøøøne

Sist var jeg høygravid på sommeren og hadde enorm hjelp av støttestrømper.
Om man ikke får hovne ben kan man fortsatt plages med rastløse ben og åreknuter, strømpene hjelper mot alt sammen :)
Jeg hadde ganske høy grad av kompresjon på mine for å få effekt, men hadde myyye vann i kroppen.

Sendt fra min iPhøøøne
Hjelper det på rastløse bein ?? :-O

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Sikkert lurt med støttestrømper for å førebygge både ødemer og åreknuter. Sist hadde eg hatt bruk for da eg hadde svært mykje vann i kroppen, men pga eg var i so lite aktivitet, droppa eg det. Satt heller med beina heva osv. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er veldig vondt med ødemer, jeg sitter på kontor så jeg bruker det hver dag der :) det er sunt å bruke uansett :) fikk ødemer forrige gang og da brukte jeg ikke støtestrømper, burde kanskje gjort det men..,

Jeg kjøpte fra støttestrømper.no, veldig fornøyd. Bruker de om kvelden spesielt etter trening da jeg i utgangspunktet sliter med restless lags og tar magnesium all mass. Tenker bruke de aktivt på fly i sommerferien. Funker som bare det!

Jeg brukte det ikke forrige gang. Var høygravid på sommeren, men var ikke hoven i bena i det hele tatt så tenkte aldri tanken en gang...

Sist brukte jeg drt ikke, men vurderer å kjøpe rt par å ha på lur. :)

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Blir nok til jeg kjøper, må bare få tatt målene.... Tiltak ;-p

Jeg fikk blodpropp og måte gå med strømper, skal få målt føtter og legg på sykehuset og kjøpe meg nye. De jeg bruker koster bortimot 600kr har fremdeles de jeg brukte i fjor, men de er litt store nå merker jeg. Burde bli flinkere til å bruke de:/

Back
Topp