Støttestrømper

*En rosa og en blå*

Glad i forumet
Flere som har begynt å bruke støttestrømper nå?

Jeg begynte rundt uke 9-10, og gjorde det samme i forrige svangerskap. De er et herk å få på, og ikke noe behagelige, spesielt på varme dager.  Men jeg fikk aldri hovne ben og vannansamlinger og ingen nye sprukne blodkar i forrige sv.skap, så da gjør jeg det igjen! Veldig greit at mesteparten av svangerskapet blir på høst/vinter! [8D]

Jeg var veldig plaget av vann i bena sist gang, men da gikk jeg høygravid midt på sommeren, så håper at det ikke blir like ille denne gangen [8|] Kommer ikke til å begynne med støttestrømper enda tror jeg, men kommer nok til å forsøke litt tidligere enn sist, for forrige gang var det for sent (ikke snakk om at jeg fikk på meg strømpene selv på morgenen).

Jeg var høygravid midt på sommeren sist, fikk likevel aldri merknad på ødem i det hele tatt, ingen hovne ben, vannansamlinger eller sprukte blodårer. Selv om jeg aldri engang tenkte på støttestrømper.

Jeg brukte det forrige gang, og skal begynne igjen så snart skjørtesesongen er over. [:)]

Jeg har et par som jeg bruker på jobb i travle perioder, gravid eller ei. Tror jeg må begynne med støttestrømpene nå, for er veldig hoven i føttene om morgenen.

ORIGINAL: MyOwn

Jeg brukte det forrige gang, og skal begynne igjen så snart skjørtesesongen er over. [:)]

Godt tips: Jobst UltraSheer-strømpene. De er tynne og fine og går nesten som vanlige nylonstrømper. Jeg har brukt de mye til skjørt. [:)] Jeg bestilte meg akkurat 3 nye par (jeg liker best de lårhøye så jeg slipper noe som strammer i magen) på Vitusapotek på nett. Og så skal jeg kjøpe meg et par svarte også, og de kan jo fint brukes til piratbukser og skjørt. [;)]

ORIGINAL: En rosa og en spire

ORIGINAL: MyOwn

Godt tips: Jobst UltraSheer-strømpene. De er tynne og fine og går nesten som vanlige nylonstrømper. Jeg har brukt de mye til skjørt. [:)] Jeg bestilte meg akkurat 3 nye par (jeg liker best de lårhøye så jeg slipper noe som strammer i magen) på Vitusapotek på nett. Og så skal jeg kjøpe meg et par svarte også, og de kan jo fint brukes til piratbukser og skjørt. [;)]

Takk for tips! Skal sjekkes ut. [:)]

Back
Topp