Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: turteldue
ORIGINAL: Camilla!
Er det noe som er lurt å bruke hvis en skal fly og er gravid eller? har aldri hørt om støttestrømper før [8D]
skal til syden i juli.. [:D]
lurt å bruke uansett gravid eller ikke...
ORIGINAL: turteldue
Er det noe som er lurt å bruke hvis en skal fly og er gravid eller? har aldri hørt om støttestrømper før [8D]
skal til syden i juli.. [:D]
lurt å bruke uansett gravid eller ikke...
Okay, kanskje eg bør invistere i det da [:)] hvor kan eg få tak i det?
ORIGINAL: Sienna3
Jepp, drar til syden om noen få dager og skal ha støttestrøpmer på meg på turen!! [:)] Forebygger DVT, blodpropp i beina. Viktig å passe på å drikke godt også, + prøve å bevege beina , stramme i leggene osv [:)] Kjenner jeg gleder meg til sol og varme! [:D] Du også?? [:D]
ORIGINAL: Wembie
ORIGINAL: Sienna3
Jepp, drar til syden om noen få dager og skal ha støttestrøpmer på meg på turen!! [:)] Forebygger DVT, blodpropp i beina. Viktig å passe på å drikke godt også, + prøve å bevege beina , stramme i leggene osv [:)] Kjenner jeg gleder meg til sol og varme! [:D] Du også?? [:D]
Kan nesten ikk vente!!! Skal bli så ufattelig godt...bare jeg og sambo, så det blir skikkelig ferie[:D][:D][:D] Er nesten sånn at jeg må begynne å pakke snart[;)] blir i så godt humør av sånt[:D][:D][:D]