Støttestrømper????

Wembie

Elsker forumet
Noen av dere som har tenkt å gå til anskaffelse av slike??? Jeg lurer nemlig på om det kunne ha vært lurt, i forbindelse med at vi skal til hellas om en uke...Hva tror dere? er jo noen timer på fly hvor man ikke får beveget seg noe særlig...

Jepp, drar til syden om noen få dager og skal ha støttestrøpmer på meg på turen!! [:)] Forebygger DVT, blodpropp i beina. Viktig å passe på å drikke godt også, + prøve å bevege beina , stramme i leggene osv [:)] Kjenner jeg gleder meg til sol og varme! [:D] Du også?? [:D]

jeg kommer til å gå til annskaffelse av støttestrømper ja..
vrikningen går på å sikre at sirkulasjonen i bena normale..
skal til tyrkia i august.

Ja, jeg kommer nok til å bruke det når jeg skal ut og fly og jeg brukte det halve svangerskapet sist gang pga jeg hadde så vondt i bena. Så det er jammen meg ikke dumt og anskaffe det:)

jeg skal til paris 13.juni. burde jeg kjøpe det og da??[8D]

Er det noe som er lurt å bruke hvis en skal fly og er gravid eller? har aldri hørt om støttestrømper før [8D]
skal til syden i juli.. [:D]

Har et par fra før og syns flyturene er MYE mere behagelige da..
Har reist noen turer til USA og da syns jeg at jeg har følt meg mye bedre da jeg har brukt strømpene, blitt mindre tørst på turen og ikke så tørr i huden heller [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Camilla!

Er det noe som er lurt å bruke hvis en skal fly og er gravid eller? har aldri hørt om støttestrømper før [8D]

lurt å bruke uansett gravid eller ikke...

ORIGINAL: turteldue

Okay, kanskje eg bør invistere i det da [:)] hvor kan eg få tak i det?

ORIGINAL: turteldue

Okay, kanskje eg bør invistere i det da [:)] hvor kan eg få tak i det?

apotek er det enkleste alternativet

Da skal jeg få kjøpt meg det i løpet av uke[:D] Føler at det er lurt både ettersom jeg ikke vil ta noen risiko, og fordi dere nå sier at de gjør at man ikke blir så hoven osv...

Har sett at de har sånt på de fleste apotek...går på fot størrelsen din....og koster 2-300 kroner...

ORIGINAL: Sienna3

Jepp, drar til syden om noen få dager og skal ha støttestrøpmer på meg på turen!! [:)] Forebygger DVT, blodpropp i beina. Viktig å passe på å drikke godt også, + prøve å bevege beina , stramme i leggene osv [:)] Kjenner jeg gleder meg til sol og varme! [:D] Du også?? [:D]

Kan nesten ikk vente!!! Skal bli så ufattelig godt...bare jeg og sambo, så det blir skikkelig ferie[:D][:D][:D] Er nesten sånn at jeg må begynne å pakke snart[;)] blir i så godt humør av sånt[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Wembie

ORIGINAL: Sienna3

Kan nesten ikk vente!!! Skal bli så ufattelig godt...bare jeg og sambo, så det blir skikkelig ferie[:D][:D][:D] Er nesten sånn at jeg må begynne å pakke snart[;)] blir i så godt humør av sånt[:D][:D][:D]

Ja det er sant! [:)] Blir i godt humør bare ved tanken! [:D] Og så er man jo kommet ennå en uke lenger i sv.skapet når man kommer hjem..[;)]

Tror jeg ville brukt støttestrømper i alle fall på flyturen ja [:)] Så heldig du er som skal ut å reise da!! [;)]

Jeg reiser til Maldivene 3 juli, må nok skaffe meg strømper da=) Det er jo en lang flytur også=)

jeg kjøpte de sist når jeg va gravid, o de hjelper de dager man er sliten også så de er en god investering. De dagene (når man ikke er gravid også) man er skikkelig trøtt o så, så setter de igang blodsirkulasjonen mye bedre.. hjelper virkelig!! så jeg kommer bruke de sen til høsten når de begynner bli litt kaldere[:)]

Synes støttestrømper er genialt, bruker de på nattevakter, blir ikke så sliten i beina da [:)] Kommer nok til å bruke de en del fremover nå når jeg er gravid også både dag og kveld [:)] Har kjøpt apoteket sine, og de finnes jo i både hvite, blå og svarte [:)]

Back
Topp