Støtter seg på armene?

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Er det noen med baby her som ligger på magen og støtter seg på utstrakte armer?

Iben ser ut som ett fly tidvis hun ligger på magen, hodet opp og armene utover som vinger. Må jo bli sterk ??

Utstrakte er de, men ikke så høyt oppe enda. Når hun kommer høyt opp klarer hun det i et par sekunder og så faller hun ned igjen :-P

Hun har så smått begynt å strekke dem ut, men da skyver hun dem fremover også så hun kommer ikke høyere enn på albuene

Støtter seg godt på albuene. Prøver å støtte seg på armene, men sklir med armene da fremover

Begynte med det på 4-månedersdagen sin, støtter seg så han løfter nesten hele magen før han slipper seg ned og begynner å "fly" igjen.

Strekker ut armene ganske ofte på magen. Virker som om han prøver å komme seg fremover eller få tak i noe foran der. Morsomt å se på.

Mener å strekke ut armene så de støtter seg på hånden, ikke hele underaemen?

På albuene og underaemen klarer hun, men når hun strekker ut glir de frem litt sånn som på bildet og støttet på hele armen igjen

Mener sånn som Sara forklarte og støtte seg på hånden, ikke underarm og albue. :)
Kjæresten min hadde misforstått og trodde det var sånn de begynte med i 3 mnd alderen, men virker mer normalt i 6 mnd alderen. Ser at Noah har prøvd seg på det et par ganger denne uken, men ikke får det helt til.
Nå har han sluttet å bare rulle rundt hver gang jeg legger han på gulvet og kan ligge og prate og synge i to timer i dag faktisk :p og hvis jeg legger han på magen så koser han seg lenge, og av og til ligger ene kinnet ned og hviler. Tenk at lille gutten min blir 5 mnd på onsdag! :o vi har nettopp flyttet så vi kommer til helt ny helsestasjon. Håper vi får en koselig helsesøster :)

Vanlig rundt et halvt år det ja, så de har litt tid på seg enda til å mestre det.

Jeg ser at hun blir stadig flinkere, men denne ungen har lagt mye mindre på gulvet enn de andre to og det merkes også. Jeg må skjerpe meg

Vanlig rundt et halvt år det ja, så de har litt tid på seg enda til å mestre det.

Jeg ser at hun blir stadig flinkere, men denne ungen har lagt mye mindre på gulvet enn de andre to og det merkes også. Jeg må skjerpe meg
Noah har lagt veldig lite på gulvet, siden der vi bodde fram til mai var et gammelt tømmerhus som det trakk veldig fra gulvet. Det ble kjølig selvom jeg hadde tykk matte og tepper på gulvet som han lå på. Så var veldig deilig å komme seg i leilighet i 4 etg :p

Godt å høre at det ikke bare er meg! Føler alltid at det passer dårlig: nettopp våkna, nettopp spist, er kanskje ikke blid og opplagt nok, og så må mamsen spise, pumpe seg osv.. :p Nei, må bli flinkere her også!

Godt å høre at det ikke bare er meg! Føler alltid at det passer dårlig: nettopp våkna, nettopp spist, er kanskje ikke blid og opplagt nok, og så må mamsen spise, pumpe seg osv.. :p Nei, må bli flinkere her også!

Akkurat sånn ja!

Back
Topp