Er det noen med baby her som ligger på magen og støtter seg på utstrakte armer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noah har lagt veldig lite på gulvet, siden der vi bodde fram til mai var et gammelt tømmerhus som det trakk veldig fra gulvet. Det ble kjølig selvom jeg hadde tykk matte og tepper på gulvet som han lå på. Så var veldig deilig å komme seg i leilighet i 4 etgVanlig rundt et halvt år det ja, så de har litt tid på seg enda til å mestre det.
Jeg ser at hun blir stadig flinkere, men denne ungen har lagt mye mindre på gulvet enn de andre to og det merkes også. Jeg må skjerpe meg
Godt å høre at det ikke bare er meg! Føler alltid at det passer dårlig: nettopp våkna, nettopp spist, er kanskje ikke blid og opplagt nok, og så må mamsen spise, pumpe seg osv..Vanlig rundt et halvt år det ja, så de har litt tid på seg enda til å mestre det.
Jeg ser at hun blir stadig flinkere, men denne ungen har lagt mye mindre på gulvet enn de andre to og det merkes også. Jeg må skjerpe meg
Godt å høre at det ikke bare er meg! Føler alltid at det passer dårlig: nettopp våkna, nettopp spist, er kanskje ikke blid og opplagt nok, og så må mamsen spise, pumpe seg osv..Nei, må bli flinkere her også!