Støtter DU noe spesielt?

VeldreidSkrævadottir

Forumet er livet
Som f.eks en fast sum i mnd til Dyrebeskyttelsen, Unicef, R.O.S eller lignende?

Selv er jeg verdensforelder, og medlem i R.O S[:)]

Fortell gjerne[:)]

Eg er Planfadder. 

Ja, Redd Barna. Betaler 200 og et eller annet som blir trukket automatisk fra kontoen.

ja, gir fast sum i mnd til unicef[:)] og så skal jeg begyne å gi til lege uten grenser[:)]

plan fadder - fast i mnd
dyrebeskyttelsen - fast i året + litt nettbutikkkjøp innimellom
wwf - fast i mnd
diverse innimellom f.eks. foreningen for uventet barnedød, motorførernes avholdsforbund, norsk folkehjelp, røde kors...

FOD gården støtter vi. Men ikke en fast sum i mnt. Det blir noen tusenlapper to ganger i året. En innbetaling i mars og en i september[:)]. September - fordi vi fikk bikkja fra FOD i september ,og mars fordi vi har bestemt at bikkja har bursdag 10 mars[:D].(Ingen som vet hvor gammel den skinnfellen vår egentlig er[>:])

Vi gir til SOSbarnebyer og redd barna, fast sum i mnd. Så er vi medlemmer i norsk luftambulanse, det er en liten sum(6-700kr) pr. år.

ORIGINAL: MICAmor

FOD gården støtter vi. Men ikke en fast sum i mnt. Det blir noen tusenlapper to ganger i året. En innbetaling i mars og en i september[:)]. September - fordi vi fikk bikkja fra FOD i september ,og mars fordi vi har bestemt at bikkja har bursdag 10 mars[:D].(Ingen som vet hvor gammel den skinnfellen vår egentlig er[>:])

Hahaha[:D] Skinnfellen[:D][:D]

Vi støtter LHL,Røde Kors og redd barna.
Ikke noe fast beløp,men gir litt innimellom[:)]

100 kr i mnd til røde kors.

Støtter kreftforeningen![:)]

Også går grasrotandelen min til det lokale Rødekors hjelpekorpset her,
hvis det teller[:D]

Støtter Leger Uten Grenser fast hver måned.
Vi er studenter, uten noen annen inntekt enn studielån og stipend, men jeg synes vi har råd til det likevel.

Unicef, Amnesty, Dyrebeskyttelsen og Autismeforeningen [;)]

Leger uten Grenser og Care.

Back
Topp