Støttemedisiner

Babydrømmen87

Gift med forumet
Julistrålene 2025 ♡
Hei dere fine assistert damer❤️

Jeg skal nå igjennom scratching og endometrie test for å finne ut hvorfor jeg mister mellom uke 6 og 7 hver gang, før vi setter i gang IVF #3. Har mistet tre ganger på råd på 11 måneder nå. Kromosomprøver og prøver for habituell abort kom tilbake uten funn for meg og sambo.

Noen her inne som har vært igjennom dette og hjalp det da med Klexane og Prednisolon?

Syntes du det var smertefullt å gå igjennom?

Tok begge endometrie og ERA test. Var vondt men kun 5 sekunder.

Ingen funn på testene. Har ikke tatt Klexane men forsøk 1-3 tok jeg Prednisolon. Ingen graviditet eller kjemisk.
Nå ved forsøk nr 4 tok jeg Albyl E. 5+5 i dag.
Men nr 4 var også lang protokoll og innsett på dag 3. Forsøk 1-3 hadde jeg kort protokoll og innsett av blasto. Så jeg vet ikke hva som hjalp eller om noen hjalp.

Hei fine du,

Først og fremst: utrolig leit at du har mistet gjentatte ganger. Det er så utrolig vondt.

Dere blir gravide, men utviklingen stopper i uke 6, 7? Endometrietest er da en god test fordi dersom du har en lite vennlig livmor med bakterieinfeksjon.
Scratching i seg selv er mest for de som ikke blir gravide, altså at egget ikke fester seg.

Jeg har 5 uttak/13 innsett, 11 graviditeter (tror jeg), inkl noen kjemiske. 4 MA i uke 7/8 og en exu der fosteret utviklet seg til uke 9. Jeg har brukt prednisolon, klexane og albyl e uten at det har endret noe for min del. Hos meg mener de at det er dårlig eggkvalitet - jeg "håper" de finner en årsak Hos deg som lett kan fikses, typ bakterier i livmor. Lykke til! ❤️

Hei fine du,

Først og fremst: utrolig leit at du har mistet gjentatte ganger. Det er så utrolig vondt.

Dere blir gravide, men utviklingen stopper i uke 6, 7? Endometrietest er da en god test fordi dersom du har en lite vennlig livmor med bakterieinfeksjon.
Scratching i seg selv er mest for de som ikke blir gravide, altså at egget ikke fester seg.

Jeg har 5 uttak/13 innsett, 11 graviditeter (tror jeg), inkl noen kjemiske. 4 MA i uke 7/8 og en exu der fosteret utviklet seg til uke 9. Jeg har brukt prednisolon, klexane og albyl e uten at det har endret noe for min del. Hos meg mener de at det er dårlig eggkvalitet - jeg "håper" de finner en årsak Hos deg som lett kan fikses, typ bakterier i livmor. Lykke til! ❤️
Vi blir gravide, men bare fått det til en gang i gjennom IVF. Så her er det vel begge deler.

Back
Topp