Støttemedisiner

Muumimamma

Glad i forumet
Noen andre her som går på progesteron?
Jeg har tatt Crinone og albyl-e siden positiv test. Nå har jeg tatt min siste dose Crinone og føler det er skummelt å slutte.. andre som føler det samme? Har mistet tre ganger før. Tenk om det er dette som har ført meg så langt i dette svangerskapet..
Albyl-e fortsetter jeg med til uke 20 heldigvis..

Noen andre her som går på progesteron?
Jeg har tatt Crinone og albyl-e siden positiv test. Nå har jeg tatt min siste dose Crinone og føler det er skummelt å slutte.. andre som føler det samme? Har mistet tre ganger før. Tenk om det er dette som har ført meg så langt i dette svangerskapet..
Albyl-e fortsetter jeg med til uke 20 heldigvis..
Tar progesteron. Tok to piller i starten, trappet ned til en pille nå og snart ingen. Syns det var skummelt sist også, og fikk en (helt sikkert tilfeldig) blødning rett etterpå, og var livredd for å miste og at pillene var grunnen. Men det var nok sex eller tilfeldig, og alt gikk heldigvis helt fint ❤️

Gikk på progesteron frem til uke 8 ca. Tror egentlig ikke at jeg trengte det, så følte meg egentlig trygg på å avslutte da.

Jeg gikk på Crinone pga ivf, var redd for å slutte, men det gikk helt fint. Veldig deilig å være ferdig med det klinet! :hungover:

Jeg skal gå på Crinone og Albyl-E ut uke 13 (er 10+6 i dag). Siden jeg kommer til å ha igjen en god del, så ender jeg nok med å gå på de frem til jeg er tom. Kjenner også at det blir skummelt å slutte….

Jeg gikk på Lutinus til uke 12 og var mest glad for å kunne slutte med dem :hilarious: Albyl-E skulle jeg egentlig også slutte med i uke 12, men syns det er mer skummelt å slutte på dem så legen sa hun ikke skulle legge seg borti om jeg ville ta dem lenger :p

Back
Topp