Støttemedisin erfaring

2+1engel

Andre møte med forumet
Himmelbarn
Da melder jeg meg inn her etter pågående MA!.
Jeg har to levende barn, og på et forsøk på å få barn nr 3 har vi ila de siste 10 mnd opplevd senabort uke 20, SA uke 10 og pågående MA uke 9. Vi har fått innvilget utredning for habituell abort på sykehuset og har tatt gentest i forbindelse med at vi var på sykehuset med MA. Vi blir kallt inn om litt for prosessen videre.
For dere som er/har vært i lignende situasjon - hva kan man forvente av utredning? Hvilke støttemedisiner er dere eventuelt satt på? Når jeg spurte angående støttemedisin på sykehuset sa hun at dette ikke hadde dokumentert effekt. Jeg har inntrykk av at man må være litt "på", og stå på kravene selv for at noe skal skje, derfor tenkte jeg det var greit å få mest mulig info fra andres erfaringer før videre utredning og hva som kan være lurt å be om

Støttemedsin er nok avhengig av hvem du treffer. Jeg fikk det hos ei men avvist hos andre det ikke var vits. Hun som tillot sa det ikke skadet å prøve

Jeg har litt samme erfaring som hun over her at man må kreve litt. Min gyn sa også at det ikke er dokumentert virkning, men at om det hjelper meg psykisk så får jeg prøve da det ikke skader

Takk for svar begge to!
Hvilke støttemedisin har dere gått på da? Har noen av dere hatt vellykkede svangerskap etter å ha gått på støttenedisin?

Takk for svar begge to!
Hvilke støttemedisin har dere gått på da? Har noen av dere hatt vellykkede svangerskap etter å ha gått på støttenedisin?
Jeg har fått crinone (progesteron) og albyl e (blodfortynnende) Jeg fikk dette etter min 2. spontanabort nå og har ikke blitt gravid enda og testet det

Hei, så leit å høre at du har mistet/mister. Jeg fikk progesteronstøtte (lutinus) og albyl-e ved positiv test (blodfortynnende) for å prøve etter MA og 3 SA. Ble gravid på støttemedisinene og mistet ca 5 uker på vei. Ble gravid igjen for sjette gang kort tid etterpå og er nå 26 uker på vei. Om det var støttemedisinene el ikke, vet jeg ikke, men denne siste gangen satt spiren. Brukte begge medisinene ut uke 12.

Lykke til ! ❤️

Hei, så leit å høre at du har mistet/mister. Jeg fikk progesteronstøtte (lutinus) og albyl-e ved positiv test (blodfortynnende) for å prøve etter MA og 3 SA. Ble gravid på støttemedisinene og mistet ca 5 uker på vei. Ble gravid igjen for sjette gang kort tid etterpå og er nå 26 uker på vei. Om det var støttemedisinene el ikke, vet jeg ikke, men denne siste gangen satt spiren. Brukte begge medisinene ut uke 12.

Lykke til ! ❤️

Takk <3 Så kjekt å høre at du er kommet så langt i svangerskapet nå da! Jeg tenker jeg får be om støttemedisin når jeg skal på utredning. Det skader nok uansett ikke! :)

Lykke til ! ❤️

Takk! <3 Så kjekt å høre at det går rette veien for deg denne gangen!
Jeg tenker at det ikke skader å prøve, iom at det ikke skal være noe negativt med å ta disse medisinene. Jeg får ta det opp igjen når jeg skal på utredning! :)

Nei, de skader ikke å ta, så bare å ta det opp igjen på neste time :)

Back
Topp