Støttegruppe for stemor?

Mammafrøken90

Flørter med forumet
Har googlet masse, men finn ingen "støttegruppe" for stemødre i Norge. For dei her inne som er stemor veit kanskje noken av dåke at det kan vere utfordrende av og til. Eg savner noken å snakke med ang det eg til tider syns er vanskelig. Men å slenge det ut på et forum er jo å gjere seg sjøl til ei levande skyteskive. Er det noken som veit?
 
Hører hva du sier. Jeg har googlet det samme selv flere ganger.
Er ikke et enkelt tema å ta opp, og de få sidene jeg har funnet har som regel ikke vært positivt ladet.
Går an å håpe det at finnes andre som har gode tips...
Men bare send en pm hvis du har behov:)
 
Vet ikkje om noe støttegruppe nei. Finnes en Facebook gruppe for bonusforeldre, tror det er en snap konto også, men har ikkje følt det er en god plass å lufte utfordringer.

Send gjerne pm om du vil snakke. Har hatt min del av utfordringer som stemor...
 
Bonusmamma på face er en gruppe, mest svenske, men også en del norske :)
 
Vet dere om det er slik gruppe nå for oss nordmenn?
 
Henger meg på her - ville neppe brukt facebook, men jeg har savnet en forumgruppe eller lignende for bonusmødre. Ikke mulig å opprette det her, da? Gjerne skjult forum, så unngår man å være en åpen skyteskive, som ts skriver :)
 
Henger meg på her - ville neppe brukt facebook, men jeg har savnet en forumgruppe eller lignende for bonusmødre. Ikke mulig å opprette det her, da? Gjerne skjult forum, så unngår man å være en åpen skyteskive, som ts skriver :)


Så enig med deg der!
 
:joyful:
Vet ikkje om noe støttegruppe nei. Finnes en Facebook gruppe for bonusforeldre, tror det er en snap konto også, men har ikkje følt det er en god plass å lufte utfordringer.

Send gjerne pm om du vil snakke. Har hatt min del av utfordringer som stemor...

Hei!
Er dette tilbudet fortsatt tilgjengelig :joyful:
 
Back
Topp