Støttebehandling ved fet

satine

Forumet er livet
Hei
Hvilken støttebehandling brukte/bruker dere på fryseforsøk? Ved fersk forsøk brukte jeg Lutinus, men sykepleieren sa at jeg kanskje skulle bruke en annen type denne gang. Så venter å få beskjed fra henne. :)

Jeg har brukt cyclogest tidligere, og liker dette mye bedre enn lutinus og crinone... Man må ligge rolig i 30 min etter å ha tatt den, men det var egentlig bare ganske behagelig... Nesten litt for behagelig, så måtte begynne med en ekstra vekkerklokke! ;)

Oj må man det :o da må jeg jo stå opp enda tidligere enn før :( :p
Men bra at du likte de bedre enn lutinusen. :)

Jeg bruker også cyclogest og er veldig fornøyd. Hører om alle disse andre som er plaget med sånn gel og piller og aplikatorer og masse stæsj...hehe:) Cyclogest bare stappes inn også slumrer man litt til:)

Jeg bruker også cyclogest og er veldig fornøyd. Hører om alle disse andre som er plaget med sånn gel og piller og aplikatorer og masse stæsj...hehe:) Cyclogest bare stappes inn også slumrer man litt til:)

Godt å høre :)
Morgen og kveld sant? Litt dumt å måtte legge seg ned midt på dagen og slumre i 30 min :p
Jeg får dra å bestille det slik at det er gjort :)

Hvor mye koster de? Og får man dekt de gjennom HELFO hvis man er steget over beløpsgrensen? :)

Godt å høre :)
Morgen og kveld sant? Litt dumt å måtte legge seg ned midt på dagen og slumre i 30 min :p
Jeg får dra å bestille det slik at det er gjort :)
Morgen og kveld ja:) Tar den når jeg legger meg for da ligger den jo der hele natta:D

Hvor mye koster de? Og får man dekt de gjennom HELFO hvis man er steget over beløpsgrensen? :)
Dessverre så er de et uregistrert preparat, så man får det ikke dekket. Husker ikke helt, men lurer på om det er rundt 1000 for 3 pakker??

ja, de sa noe om at de ikke fikk tak i en annen sort.. men skal nok fortsette med den neste forsøk, siden jeg har så mange igjen etter exu`en..

Vært i gjennom FET i naturlig syklus nå. Skal bruke cyclogest frem til uke 12. Veldig enkelt og greit det :)

Back
Topp