Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker også cyclogest og er veldig fornøyd. Hører om alle disse andre som er plaget med sånn gel og piller og aplikatorer og masse stæsj...heheCyclogest bare stappes inn også slumrer man litt til
![]()
Jeg bruker også cyclogest og er veldig fornøyd. Hører om alle disse andre som er plaget med sånn gel og piller og aplikatorer og masse stæsj...heheCyclogest bare stappes inn også slumrer man litt til
![]()
Morgen og kveld jaGodt å høre![]()
Morgen og kveld sant? Litt dumt å måtte legge seg ned midt på dagen og slumre i 30 min![]()
Jeg får dra å bestille det slik at det er gjort![]()
Dessverre så er de et uregistrert preparat, så man får det ikke dekket. Husker ikke helt, men lurer på om det er rundt 1000 for 3 pakker??Hvor mye koster de? Og får man dekt de gjennom HELFO hvis man er steget over beløpsgrensen?![]()
Dessverre så er de et uregistrert preparat, så man får det ikke dekket. Husker ikke helt, men lurer på om det er rundt 1000 for 3 pakker??
ved mitt fryseforsøk fikk jeg utrogest![]()
Vært i gjennom FET i naturlig syklus nå. Skal bruke cyclogest frem til uke 12. Veldig enkelt og greit det![]()
Godt å høreLutinus var noe skit
![]()