Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som har brukt støttemedisiner under IVF-forsøk, hvilke medisiner har dere brukt og når har dere startet/sluttet?
Jeg har spurt Riksen om hjelp to ganger nå, men de gir meg ikke annet enn den vanlige Crinone, som alle får.Jeg har fått Crinone og Fragmin fra Riksen. Første IVF-forsøk, men med SA-historikk![]()
Jeg har spurt Riksen om hjelp to ganger nå, men de gir meg ikke annet enn den vanlige Crinone, som alle får.
Jeg har ikke hatt nok SAer for mer hjelp tydeligvis. Hatt 5 til sammen.
Men godt å se at de gir hjelp
Kanskje det er håp for mer hjelp for meg også etterhvert.
Jeg har hatt to timer jeg, utenom, bare for å diskutere. Siste gangen måtte jeg på en lege som hadde mista en pasient (en som døde) fordi han hadde gitt tilleggmedisin og nekta plent... Men jeg begynner å bli desperat etter 12 år som prøver...Det var ikke lett å få det, men fikk til slutt. Ba om det hvert eneste møte uten hell, men på innsett traff jeg endelig en med litt mer empati og forståelse for bekymringene mine
Stå på krava!
Jeg har hatt to timer jeg, utenom, bare for å diskutere. Siste gangen måtte jeg på en lege som hadde mista en pasient (en som døde) fordi han hadde gitt tilleggmedisin og nekta plent... Men jeg begynner å bli desperat etter 12 år som prøver...
Så er bare å prøve igjen.

Jeg har hatt to møter, med to forskjellige leger. Ei dame og en mann, og begge to har vært like bastante og ikke vært interessert.Så uflax du hadde som møtte på akkurat den legen. Det må jo være et helt spesielt særtilfelle at noen dør. Det er uansett ikke OK at man må være heldig med hvem man møter for å få medisin.
Når det er sagt syns jeg det var litt guffent å ta første dose med blodfortynnende når det står i pakningsvedlegget at det har vært tilfeller av dødsfall.
Usj, 12 år? Du må være sykt sterk som fortsatt prøver
Håper det sitter denne gangen!