Støtte til magen

Spentpåførste

Andre møte med forumet
Jeg har en liten en som trives best helt nederst i magen, og ligger som regel der hele dagen. Dette kan bli litt tungt i lengden. Har tenkt å kjøpe noe støtte/magebånd. Lurte derfor på om det er noen som har erfaringer å komme med? Hva fungerer og fungerer det i det hele tatt?

Kanskje ikke helt det du spør om, men jeg opplever god magestøtte av lululemon Align High-Rise pants. Etter å ha lest noen anbefalinger på nett, så gikk jeg til innkjøp av noen bukser når jeg var i USA. De er dyre, men superdigge. Var litt skeptisk til om de ville forbli så behagelige når magen vokste, men de er like gode på nå i tredje trimester som de var når jeg kjøpte de i første trimester. Jeg bruker de hovedsakelig til hverdagsbruk og ikke til trening, gjerne under kjoler eller med en litt stor genser over. Liker at de vil være mulig å bruke også etter at Bønna har kommet :)

Har sett at noen bruker teip sånn som dette https://fysioplan.dk/graviditet-kinesio-tape/ eller mer opp på magen for å løfte på andre måter. Har ikke prøvd selv, men ville nok heller gått for teip fremfor et strammende magebånd som dekker mye av magen. Er bare egen preferanse om å holde stramme klær osv unna magen slik at det ikke påvirker lille i magen ved bruk over lengre tid :rolleyes:

Back
Topp