Støt og ilinger i lysken/bekken

Smil!

Glad i forumet
MayDay2021
Hei!

Jeg har i noen dager hatt en del ilinger/støt I lysken/under bekken liksom. Med strålingen nedover innsiden av låra.

Er litt sånn smerte som når man slår albuen, sånn enkemannsstøt, sånn skikkelig vondt så man blir helt nummen.

Jeg får det litt av og på, særlig når jeg står oppreist. Er ganske ubehagelig og til tider ganske smertefullt.

Er dette noe som noen gar vært borti før? Har jordmortime etter påska, så tenkte å ta det opp da.

Er 33 uker på vei og babyen i magen er aktiv. Usikker på hvilken vei hun ligger da. Virker som hun beveger seg en del enda.

Kan være bekkenplager foran. Jeg får lignene smerter innimellom, og det kommer av bekkenplager foran. Behandler det hos fysioterapeuten min med laser.

Jeg spurte min jordmor om det samme på mandag. Helt normalt i svangerskap :)

Jeg har også de 2 siste dagene kjent på "mensmurringer" og stråling nedover beina og oppover ryggen. Har også kjempe problemer med bekkenet nå, det er mye "løsere" selv om jeg har hatt bekkenløsning i mange uker.
Er 34+1 i dag. Lest at det er modningstegn til fødsel... det kan starte flere uker før, men kan også bety at fødsel er rundt hjørnet... har en følelse på at jeg føder før tida.. :wacky:

Har hatt samme i flere uker nå, strålinger på baksiden av beina, fra hofte/setemuskel og ned baksiden av lårene, og en del vondter fremme (skambeinet?). Magen strammer seg godt opptil flere ganger daglig (ikke vondt men veeeeldig stramt!), så jeg krysser fingrene for at det er modningstegn før fødsel :) er 34+6 idag.

Back
Topp