Støt i stikkontakt?

Bentemor

Flørter med forumet
Uff idag fikk min lille go`gutt støt i stikkontakten,,, Stakkars liten. ringte legevakten, de sa det nok hadde gått greit siden han ikke så noe preget ut av det, men uff jeg er nå veldig bekymret alikevel jeg! Lurte på om det er noen her som har opplevd det og evt kan berolige meg litt??
På forhånd takk

tantungen min tok to strikkepinner inn i stikkontakten og fikk så mye støt at han hadde tatt kolbøtte (i rundt )bakover når han var 2-3 år gammel ..de gikk helt fint han er 21 år i dag he he driver med elektro fag ...[:D][;)]

går nokk bra det skal du se....

oida såpass,, nei han datt ikke engang så får håpe han ikke fikk seg en så veldig hard trøkk,,, uff må jammen passe på de som hauker, han er jo høyt og lavt:-) Ser forresten du er fra samme by som meg:-) regner med at det ikke er så mange sildabyer:-)

det går nokk bra, off ja må følge med hele tiden , guttungen min var på rønke på mandag pga trodde han kansje hadde svelt noe , men gikk bra hellevis

he he det såg jeg nå at du var fra haugesund., jo vi er noen sjeler her  he he

vi var faktisk ba bv treff i vangen i dag ...skal dytte opp tråden til deg så får du se bilder .kansje vi møtes igjen neste fredag om det er flott vær ..så hadde vert kjekt om du blei med

skal dytt tråden om bv møte i haugesund oop til deg jeg

Back
Topp