"Støt" i magen

Ella30

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
Jeg lurer på om andre opplever "støt" i magen? Det kjennes seriøst ut som elektrisk støt som forsvinner like fort som det kommer, i et felt på magen omtrent på størrelse med en liten plomme...

Jeg skvetter like mye hver gang det skjer, og det skjer minst en gang om dagen. Gjerne ifm en litt brå bevegelse f.eks.

Prøvde istad å trykke på det punktet (på toppen av livmora på høyre side), og da kom det igjen.

Har antatt at det er normalt, en slags strekk eller noe, men må likevel høre om andre har opplevd det samme...
 
Føler ligamentsmerter som støt når jeg reiser meg for fort eller snur meg brått. Får og sting om jeg har for høyt tempo, og det er akkurat som at plassen for å få sting har endret seg etter jeg ble gravid. Men går over like fort som det kommer :)
 
Føler ligamentsmerter som støt når jeg reiser meg for fort eller snur meg brått. Får og sting om jeg har for høyt tempo, og det er akkurat som at plassen for å få sting har endret seg etter jeg ble gravid. Men går over like fort som det kommer :)
Ja, det må være noe sånt noe her også tror jeg. Kan liksom ikke huske samme følelsen fra de to første graviditetene, så syns bare det er så merkelig. Men kan jo ha glemt [emoji28]
 
Ja, det må være noe sånt noe her også tror jeg. Kan liksom ikke huske samme følelsen fra de to første graviditetene, så syns bare det er så merkelig. Men kan jo ha glemt [emoji28]

Kanskje det er forskjellig fra graviditet til graviditet? Noen ganger er det skikkelig vondt, men er heldigvis ufarlig og går over:)
Får det også noen ganger når jeg flirer, så irriterende for da erter mannen meg mer så jeg flirer enda mer, helt til det kommer et støt som gjør så vondt at jeg hyler ut:yuck:
 
Jeg har også opplevd dette. Men her kommer det helt plutselig. Jeg kan sitte/stå helt i ro. Veldig ekkelt. Jeg tenkte kanskje det var huden som strekker seg, jeg. [emoji13][emoji85]
 
Kanskje det er forskjellig fra graviditet til graviditet? Noen ganger er det skikkelig vondt, men er heldigvis ufarlig og går over:)
Får det også noen ganger når jeg flirer, så irriterende for da erter mannen meg mer så jeg flirer enda mer, helt til det kommer et støt som gjør så vondt at jeg hyler ut:yuck:
Haha, så dårlig gjort [emoji23] Ja, tror jeg må ha opplevd det annerledes med de to andre, for kan ikke huske samme følelsen...
 
Jeg har også opplevd dette. Men her kommer det helt plutselig. Jeg kan sitte/stå helt i ro. Veldig ekkelt. Jeg tenkte kanskje det var huden som strekker seg, jeg. [emoji13][emoji85]
Ja, faktisk så har jeg nettopp oppdaget 3 strekkmerker i en sirkel omtrent på samme stedet det kommer, så kanskje det er det[emoji23] Kun der jeg har fått merker foreløpig også, merkelig [emoji28]
 
Back
Topp