Støt i magen

Vårkrokus

Andre møte med forumet
Har den siste uken hatt to støt i magen- ikke nede ved livmor - mer oppe til venstre over navle. ( litt under magesekk- kanskje i høyde med milt)
Kjennes ut som elektrisk støt- må være noen nærver. Vondt men er jo bare 1-2 sekunder..
Noen som har opplevd noe tilvsvarende?

Sniker fra april..
Jeg opplever også det, spesielt om jeg setter meg opp fra liggende stilling, bøyer meg litt brått e.l. Nesten som senestrekk?

Høres ut som ligamentsmerter! Og kommer av at livmoren vokser! Jeg får også det veldig ofte når jeg reiser meg! Gjør så vondt at jeg må sette meg igjen, får fort over da heldigvis! Sist fikk jeg det også når jeg nøys også, usikker på om det skjer nå!

Kjennes ut som elektriske støt, eller som jeg forklarer det som om livmoren løsner og fester seg igjen [emoji23]

Ligamentsmerter er driiitvondt. Så vondt at jeg nesten går i bakken. Har hatt det siden før jeg testet positivt. I starten var det i lysken, nå sitter det rundt navlen omtrent. Hogger til som en kniv hvis jeg snur meg brått i senga feks.

Jeg har også dette, får dette om jeg hulk gråter over noe, reiser meg rart eller ligger feil. Men ja ikke godt.

Back
Topp