Støt i magen?

sandra 22

Gift med forumet
Er det noen andre som har opplevd og fått noe som kjennes ut som støt i magen?
i går kveld, plutselig fikk jeg noe som kjennes ut som et kraftig støt i siden på magen.Jeg satte i et hyl for det var ubehagelig og jeg ble litt redd...

Etter det har det vært ett nytt "støt" i dag tidlig og etter dette tror jeg att jeg har følt bevegelse i magen?
Vet ikke hva jeg skal tro, men er hvertfall 14+4 i dag:)

Rundt uke 5-7 fikk jeg det du beskriver hver gang jeg reiste meg opp. Mannen ble skikkelig bekymret, tror ikke det var noe farlig. Kom lyd fra meg også.

Hender seg, men hos meg tror jeg det er ligamentene når jeg er litt for brå i bevegelsene :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja, det hender det kommer en skikkelig smerte i siden på meg når jeg reiser meg opp.. Noen ganger er det så ille at jeg faller ned på kne uten å klare å reise meg opp igjen med en gang.. Også kan det komme noen ganger når jeg hoster.. Uten å være noen ekspert på temaet, vil jeg anta og tro det kommer av nerver og muskler som er strukket.. Det er jo så mye rart som skjer inni oss hele tiden nå, uten at vi merker så mye til det :-)

Opplever at magen på en måte "vrenger seg" når jeg reiser meg opp eller lener meg fremover

Ja merkelige greier hvertfall, kjenner jo att det skjer mye rart i kroppen om dagen..
Er det noen andre som har kjent noe bevegelse i magen da??:)

jeg har ligamentsmerter, som kommer ofte når jeg reiser meg, strekker meg, hoster, nyser ol. kan gjøre ganske vondt til tider. men er jo ufarlig :) tror jeg har kjent noen smådult i magen av og til :) spennende :D

Har slike ligamentsmerter jeg også, litt irriterende.. Men slik er det vel bare :) Trooor jeg kjente litt liv (typ fiskesprell) tidligere i uken, blir spennende fremover ;)

Back
Topp