Idag våknet jeg med vondt i armen, opp mot skulderen. Har bektherev fra før og har hatt betennelser i skuldre, men dette var annerledes. Utover dagen har jeg fått jevnlige "støt" i armen. Det kjennes rett og slett ut som et lite elektrisk støt som begynner på utsiden av overarmen og går ned mot hånda. Det er nesten så jeg kjenner at det går i en linje nedover armen når det kommer støt, og hele kroppen stopper opp for et øyeblikk.
Hva kan dette være? Det er ikke supervondt, men er såpass smertefullt at jeg må ta meg sammen. Når det kommer mange rett etter hverandre kjenner jeg at har problemer med å holde maska...
Jeg har ikke noe spesielt vondt ved bruk eller rotering av skulderen og er kun vondt når disse støtene kommer.
Noen som har peoiling på hva dette kan være? Nerve i klem eller noe`?
Er forresten i den venstre armen
Hva kan dette være? Det er ikke supervondt, men er såpass smertefullt at jeg må ta meg sammen. Når det kommer mange rett etter hverandre kjenner jeg at har problemer med å holde maska...
Jeg har ikke noe spesielt vondt ved bruk eller rotering av skulderen og er kun vondt når disse støtene kommer.
Noen som har peoiling på hva dette kan være? Nerve i klem eller noe`?
Er forresten i den venstre armen