Største irritasjonen dere opplever om dagen?

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Som overskriften sier:)

Jeg kjenner at hormonene bobler når jenta nekter å legge seg. Hun romesterer som en galning i sprinkelsengen og kryper ut av soveposen sin! Hun skravler og styrer med babycall, og er fornøyd så ingenting galt for henne :)

Jeg viser det ikke til henne, men kjenner at lunten av og til er så kort, og får da dårlig samvittighet overfor henne :(

Når jeg roter unødvendig på jobb og må vaske etter meg. Hvor vanskelig kan det egentlig være å få kaffen oppi kanna? Jeg gjør det ca 20 ganger for dag og roter like mye hver gang

Når jeg roter unødvendig på jobb og må vaske etter meg. Hvor vanskelig kan det egentlig være å få kaffen oppi kanna? Jeg gjør det ca 20 ganger for dag og roter like mye hver gang
Haha,den kjenner jeg til! Klarer alltid å slå skjeen med pulver borti noe så det fyker ut over benken, hver gang ;)

Haha,den kjenner jeg til! Klarer alltid å slå skjeen med pulver borti noe så det fyker ut over benken, hver gang ;)
Æsj, unødvendig arbeid ;) i går skulle jeg kaste ei stygg svele. Den havnet på kanten av søppelbøtta og ned på gulvet. Det var bare den ene siden som var stekt...

Æsj, unødvendig arbeid ;) i går skulle jeg kaste ei stygg svele. Den havnet på kanten av søppelbøtta og ned på gulvet. Det var bare den ene siden som var stekt...
Aaah, man kjenner hormonene bobler når slike irriterende ting skjer ;)

Hormoner her også. Merker jeg må passe på at jeg ikke glefser[emoji23]
Kan være alt ifra klær som ligger på feil plass, til mann som sier feile ting[emoji23][emoji23]

Back
Topp