Størst fare?

Jeg utrolig glad for at jeg ble klippet! Tør ikke tenke på hvordan det kunne gått!!

Jupp, fødte på Haukeland, fikk en grad 2 ruptur som jeg har slitt med frem til nå, enda fødselen var langdryg og jenta var liten. Begynner endelig å føle meg normal der nede. Men kan ikke si at jeg gleder meg til neste fødsel..

Jupp, fødte på Haukeland, fikk en grad 2 ruptur som jeg har slitt med frem til nå, enda fødselen var langdryg og jenta var liten. Begynner endelig å føle meg normal der nede. Men kan ikke si at jeg gleder meg til neste fødsel..

Kan ikkje velga Voss eller nokon andre da?

Kan ikkje velga Voss eller nokon andre da?
Nei, jeg må føde på KK. Får ikke føde på Voss pga at jeg blir regnet som risikosvangerskap, de har ikke alle fasiliteter der sånn jeg har skjønt det. Men jeg vil ta det opp under oppfølgingen i neste svangerskap, vil gjerne vite hvorfor jeg revnet så mye. Revnet jo både på innsiden og utsiden, og utsiden var så dårlig sydd at det ble revet opp igjen seks uker etter fødselen.

• Liker
Reactions: EJ
Nei, jeg må føde på KK. Får ikke føde på Voss pga at jeg blir regnet som risikosvangerskap, de har ikke alle fasiliteter der sånn jeg har skjønt det. Men jeg vil ta det opp under oppfølgingen i neste svangerskap, vil gjerne vite hvorfor jeg revnet så mye. Revnet jo både på innsiden og utsiden, og utsiden var så dårlig sydd at det ble revet opp igjen seks uker etter fødselen.

Får vondt berre av å lesa :( Hååar du får svar og bedre hjelp neste gong! Og at nokon gjer etterjobben ordentleg.

Får vondt berre av å lesa :( Hååar du får svar og bedre hjelp neste gong! Og at nokon gjer etterjobben ordentleg.
Det går heldigvis veldig bra nå :) men det er for ille at folk skal få rifter som det er mulig å unngå. Bra de setter fokus på det!

• Liker
Reactions: EJ
Jeg fødte på Drammen og ble sydd sammen med fire sting :pb

Sent from my iPhone using BV Forum

Fødte også på Drammen og fekk til saman 6 sting, men det var kun pynte og litt etter at ho måtte kløppa meg inder vakuum og i etterkant for at det skulle bli penast :P

Er glad jeg ikke revna så mye! :o
5 små sting med mellomste og 2 pynte sting med yngste.
Hadde ungene vært større (begge er født premature) så hadde jeg muligens revna mer. Mellomste var ute på 5-6pressrier og Felix var ute på 1-2 pressrier.

Fødte på KK. Jeg ble klippet da.. Var setefødsel så de så vel hvilken vei det tok og klippet før det ble fare for å revne. Ble sydd innvendig og utvendig. Spurte hvor mange sting men fikk til svar at de tellte ikke lenger (?)

Fødte på KK. Jeg ble klippet da.. Var setefødsel så de så vel hvilken vei det tok og klippet før det ble fare for å revne. Ble sydd innvendig og utvendig. Spurte hvor mange sting men fikk til svar at de tellte ikke lenger (?)
Jeg tror de alltid klipper under setefødsel fordi legen alltid hjelper til med å forløse hodet, hvis jeg har forstått det rett :)

Samme svar fikk jeg også når jeg spurte.. Fødte også på KK og ble klippet..

Jeg ble klippe under begge fødslene (på ahus ). Med nr 1 fordi han ble tatt med tang, med nr to fordi det gikk så fort at de ville ha kontrollert klipp isteden for revning.
Aner ikke hvor mange sting noen av gangene, men vet at med nr 1 var det en del. Skulke forsåvidt bare mangle når de måtte inn med tang ;p

Jeg revnet grad to,nesten tre.De passa godt på å revnet ikke når hodet kom,men så kom hun med armen som supermann å da revnet det! lå å ble sydd i en time etterpå,var vondere det enn selve fødselen! Fikk ikke reise hjem da for de var redd for blodpropp noe jeg ikke fikk med meg at de dreiv å stakk meg for :-p Så rimelig vondt ukene etterpå i tillegg til at jeg hadde mega influensa to ukene før og etter

Back
Topp