Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp, fødte på Haukeland, fikk en grad 2 ruptur som jeg har slitt med frem til nå, enda fødselen var langdryg og jenta var liten. Begynner endelig å føle meg normal der nede. Men kan ikke si at jeg gleder meg til neste fødsel..
Nei, jeg må føde på KK. Får ikke føde på Voss pga at jeg blir regnet som risikosvangerskap, de har ikke alle fasiliteter der sånn jeg har skjønt det. Men jeg vil ta det opp under oppfølgingen i neste svangerskap, vil gjerne vite hvorfor jeg revnet så mye. Revnet jo både på innsiden og utsiden, og utsiden var så dårlig sydd at det ble revet opp igjen seks uker etter fødselen.Kan ikkje velga Voss eller nokon andre da?
Nei, jeg må føde på KK. Får ikke føde på Voss pga at jeg blir regnet som risikosvangerskap, de har ikke alle fasiliteter der sånn jeg har skjønt det. Men jeg vil ta det opp under oppfølgingen i neste svangerskap, vil gjerne vite hvorfor jeg revnet så mye. Revnet jo både på innsiden og utsiden, og utsiden var så dårlig sydd at det ble revet opp igjen seks uker etter fødselen.
Det går heldigvis veldig bra nåFår vondt berre av å lesaHååar du får svar og bedre hjelp neste gong! Og at nokon gjer etterjobben ordentleg.
Jeg tror de alltid klipper under setefødsel fordi legen alltid hjelper til med å forløse hodet, hvis jeg har forstått det rettFødte på KK. Jeg ble klippet da.. Var setefødsel så de så vel hvilken vei det tok og klippet før det ble fare for å revne. Ble sydd innvendig og utvendig. Spurte hvor mange sting men fikk til svar at de tellte ikke lenger (?)
Fødte på KK. Jeg ble klippet da.. Var setefødsel så de så vel hvilken vei det tok og klippet før det ble fare for å revne. Ble sydd innvendig og utvendig. Spurte hvor mange sting men fikk til svar at de tellte ikke lenger (?)