Størrelser?

Invent26

Flørter med forumet
Julibarna 2019
Hei alle :)
Hvilke str kjøper dere inn til mini? :) er så fryktelig mange som sier at jeg ikke skal kjøpe noe i str 50.. Men synes 56 ser stort ut :o ?

Kjøper begge. 56 var for stort for sønnen min på 52 cm og 3700 g

Jeg har kjøpt en del bodyer i 50. Har kjøpt Lindex sine og de har dobbel knepping i skrittet så de er 50/56 i størrelse:) Da tenkte jeg at jeg var litt safe:p Har litt klær i 50, men mer i 56 osv. Vet at butikkene er åpne etter fødsel og, men har neppe lyst til å handle rett etter fødsel:D

Har kjøpt litt inn i 50 og har litt etter storebroren. Her brukte 3-åringen vår 50 i 6 uker ( han var 3,5 kg og 51 cm), så satser på at lillegutt også bruker det ei stund da han kommer 15 dager før termin ved ks.

Har forresten kjøpt inn noen av de Lindexbodyene med dobbeltstørrelse, men de er mer 56 enn 50 på det øverste trinnet etter å ha sammenlignet med 50-bodyer.

Jeg har ikke så veldig mye i str 50, men har arvet litt og kjøpt selv :) Er vel mest str 56 det går i, men noe av det tror jeg fint kan brukes hvis han passer i str 50. Virker i alle fall slik når jeg har sammenlignet bodyer f.eks :)

Synes mange har sagt det til oss også, men har nå kjøpt en del. Vil jo ikke drukne han helt i klær i starten. Fint med noe som passer og ikke alt er for stort :) Bodyene til Lindex er geniale med to rader med knepping :)

Siden vi har fått vite at han er litt liten, har jeg tenkt å handle litt 50 også. Hadde egentlig tenkt å droppe det, og se an når han kom. Men nå vet vi jo at han ikke blir så stor.

Begge guttene mine brukte 50 i flere uker, så jeg har kjøpt litt i 50 :-) Har kjøpt noen bodyer fra lilleba, de og har to rader knepping. Denne gangen blir det kanskje planlagt keisersnitt et par uker før termin, så regner med enda mindre baby enn sist.

Back
Topp