størrelser på klær

Freyr

Forumet er livet
Julibarna2014
er det bare min baby som vokser i rekord fart??

Pernille kunne bruke 50 lenge.. tror hun tok i bruk 68 størrelser i 3 mnd alder... Casper måtte bruke 68 da han var litt over 1 mnd.. nå er han snart 2 mnd, og 68 er bare akkurat!!!! :S

min er snart 3 mnd og bruker litt 56, men mest 62 :)

Samme her. Han er 7 uker og det går mye i 62. I en del pysjer må han ha 68, ellers får han ikke strukket ut bena. Tror det har noe med at størrelsene varierer fra merke til merke også, men har en lang en her og:)

Har en lang en her å hehe 10 uker og bruker 68

Veldig stor forskjell på størrelsene avhengig av merke... Jeg tror ikke min er spesiel lang, bruker 62-68 nå. Jeg synes f.eks lindex er små i størrelsen, men h&m passer i forhold til antall måneder det står på lappen.

min gutt er og lang. han er litt over seks uker og bruker62 i klær, noen pysjer i 68 sda de blir korte i armer og bein når han strekker seg... han passet aldri 50, han var 55cm da han ble født:-)

Vi bruker 62-68 på mini som er 10 uker gammel, kommer litt an på de forskjellige klærne. Han er ganske gjennomsnittlig stor (i følge helsesøster i hvert fall, for jeg synes også han vokser fort, hehe).

Min er snart 3 mndr og bruker 62-68.

Tassen blir 10 uker på torsdag.og her brukes 62-68.Han kan bruke ene buksa i 56 enda (tydeligvis lang den) og bruker en jakke i 74.Men går mest i 68. Jeg har begynt legge vekk ting i 62. Men klærna varierer jo så fælt. Jeg står og måler de opp mot hverandre for å kunne få brukt alt før han vokser ut a dem.

her bruker vi litt 56, begynner å bli litt smått, og litt 62 :) han er 2 måneder. Ble målt til 60 cm på sist kontroll, da var han 9 uker :)

Her er guttungen snart 10 uker og bruker str 62, noe i str 68. Må nok snart opp i str 68 i bodyer og pysjer. Han var 60 cm da han var 9 uker.

Frida er 10 uker i dag og bruker 62 i bomullsklær. I ullundertøy bruker hun mest i 60 men 70 passer også fint i noen merker. Hun var 60 cm for 2 uker siden.

Min er 6 uker og bruker 62 og 68 i tøy...

han er 59 cm ... fikk brukt 56 en uke vi... :-(

Svass skrev:
Fredrik er 11uker. Gikk nettopp opp til str.62. Kunne sikkert brukt 56 litt til... men fant ut at han har så mye 62, så må bare få brukt det :P

Nettopp gått over til 62 vi også. Lillemor er 2 mnd i morgen. Har noen klær i 56 som fortsatt passer, men hun har fått så mye klær i 62 at skal vi få brukt alt så må vi begynne nå. ;)

stor forskjell fra merke til merke ja. Har en pysj fra polarn og pyret i str 50-56, 0-2 mnd, som vi begynte å bruke i går!! Den er fortsatt litt stor! Noen som vet om klær fra polarn og pyret generelt er veldig store i størrelsen, eller har kanskje akkurat denne blitt merket feil.. ??

lollo83 skrev:

Svass skrev:
Fredrik er 11uker. Gikk nettopp opp til str.62. Kunne sikkert brukt 56 litt til... men fant ut at han har så mye 62, så må bare få brukt det :P

Nettopp gått over til 62 vi også. Lillemor er 2 mnd i morgen. Har noen klær i 56 som fortsatt passer, men hun har fått så mye klær i 62 at skal vi få brukt alt så må vi begynne nå. ;)

Akkurat det samme her. Har altformye klær i 62 så har begynt med det selvom mye i 56 passer enda! Men min frøken er lang altså..veldig spent på 3 mnd kontrollen om et par uker=)

Back
Topp